דילוג לתוכן

מוקד הוט מובייל

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

חבילת גלישה 150GB 4G

  • מחיר קבוע לכל החיים
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 110 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
30
90
מחיר קבוע לכל החיים!
  •  

חבילת גלישה 5G READY 300GB

  • מחיר קבוע לכל החיים
  • מותנה ברכישת 2 קווים
  • חבילת גלישה 300GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 180 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
35 מחיר קבוע לכל החיים!
  •  

בדיון האין סופי על מוקד הוט מובייל, יש להבין קודם כל, שבעוד ששיטות ההדרכה מותאמות על מנת להוציא את הפוטנציאל בכל עובד מכירות, מותגים יכולים לחוות שיעורי שימור עובדים גבוהים יותר ועלויות מופחתות. אנא ממכם, תעשו לנו ג'סטה, פשוט תקראו למן תחילת דברינו ועד לסיום, כך תגלו, על הדרך, שיטות מושלמות של ריבוי ערוצים מקצצות באופן דומה עלויות, כמו למשל – שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כמו לדוגמה – תפריטי IVR ופתרונות CRM, על מנת לייעל את שירות הלקוחות שבמוקד. כמו כן, תרבות שירות חזקה מובילה ללקוחות שבעי רצון יותר, כאלו שממש מוכנים לתמוך במותגים שמעריכים אותם, מה שמוביל להגדלת הרווחים של החברה.


האם עובדי מוקד הוט מובייל מרוצים בהכרח מייצרים צרכנים מרוצים?

אכן כן, עובדי מוקד הוט מובייל מרוצים בהכרח מייצרים יצרנים מרוצים – אף עובד לא באמת נהנה מלהגיע לעבודה אם הוא מרגיש לא מוערך בהשוואה לעובדים בצוותים אחרים. אותו דבר לגבי צוות המוקד של החברה. ככלות הכול, בשיעור של שישים ותשעה אחוזים מהעובדים טוענים שהם עובדים קשה יותר כאשר הם זוכים להערכה. חשוב לציין, שחמישים וחמישה אחוזים מהעובדים שלא מסכימים מאוד לגבי שהם מרוצים מעבודתם עדיין יעבדו קשה במיוחד עבור הלקוחות. ברם, ההיגיון שלהם מאחורי שירות המוקד הוא פחות על הרצון לספק שירות איכותי. במקום זאת, עסקינן אודות שמירה על המקצועיות והיושרה שלהם, לא לרצות להתפטר לפני שהם מתפטרים, להיות אמפתיים ללקוחות, אבל לקבל מהם הכרה בסופו של דבר. מכיוון שכך, אם החברה מעוניינת שהעובדים שלה במוקד יעשו את עבודתם בצורה הטובה ביותר, הם חייבים להרגיש שמכבדים אותם ושמעריכים אותם. רק כך הם ימצאו מוטיבציה פנימית לעשות עבודה טובה ולשרת את הלקוחות שלהם בצורה הנכונה, מה שיוביל לכך שגם הלקוחות של החברה ירגישו יותר מכובדים ומוערכים.

מוקד הוט מובייל
מוקד הוט מובייל


האם המוקד של הוט מובייל מייצר חוויית לקוחות יותר עשירה?

חוויות לקוח עשירות יותר

כאשר מותג נוקט בגישה ממוקדת לקוח, גישה זו באה לידי ביטוי בכל חוויה. סוכנים מוסמכים המספקים את מיטב הטכנולוגיות המתקדמות שלהם שחוסכות זמן ומחויבות כוללת להתייחסות לכל לקוח כאינדיבידואל הם כולם מרכיבים של תרבות שירות חזקה המניעה חוויות לקוח עשירות יותר.


האם מוקד של חברת הוט מוצלח "יפיץ" את הבשורה ברבים?

באופן מובהק נגיד, כי מוקד הוט מובייל מוצלח "יפיץ" את הבשורה ברבים – כאשר הלקוחות של החברה מרוצים יותר, יש סיכוי גבוה יותר שהם יפיצו את הבשורה לחברים, לבני משפחה ולקולגות במקום העבודה שלהם. בעצם, שבעים ושניים אחוזים מהלקוחות יחלקו חוויה חיובית עם שישה בני אדם או יותר. תחשבו על זה – אם יש לכם חוויה נהדרת עם מותג, אתם סביר להניח תלכו להשתולל ולספר עליה לחברים שלכם בארוחת ערב. זה ממש טבעי, אתם בוודאי רוצים שהקרובים אליכם יתחייבו למותג שאתם סומכים עליו בעיניים עצומות.


האם מוקד מאפשר נאמנות של קהל יעד יותר רבה?

ברור כי מוקד הוט מובייל מאפשר נאמנות של קהל יעד רבה יותר – מותגים שעושים מאמצים כדי ליצור קשרים עם הלקוחות שלהם ממוקמים במקום הטוב של להרוויח את נאמנותם. ככל שהלקוחות יהיו מרוצים מהחוויות שהם חווים, הם יזהו את המאמצים שנעשו, על מנת לזכות בנאמנותם, ויש סיכוי גבוה יותר שימשיכו לצרוך את המותגים האלה בטווח הארוך. כמו כן, צרכנים נאמנים מוכנים בדרך כלל לחלוק את ההתלהבות שלהם מפה לאוזן וברשתות החברתיות, והפניות אלו יכולות להוביל ללקוחות חדשים. יודעי דבר מדווחים, כי בשיעור של כחמישים אחוזים מהחברות יפנו את השקעותיהן לחידושי חווית הלקוח בשנים הקרובות. האם חידושים כאלה כוללים שימוש בטכנולוגיות חדשות, ערוצים אופטימליים, או תקשורת משופרת בין העובדים, שמירה על צרכי הלקוחות בלב היא המפתח לזכייה בנאמנותם.

 

מוקד הוט מובייל – שאלות ותשובות נפוצות

  1. מהו מוקד הוט מובייל?
    זהו מוקד השירות הטלפוני של החברה, המעניק מענה ללקוחות פרטיים ועסקיים בנושאי סלולר שונים.

  2. באילו נושאים ניתן לפנות למוקד?
    אפשר לפנות להצטרפות למסלולים חדשים, טיפול בחשבוניות, שדרוג חבילות, ניוד מספרים ותקלות טכניות.

  3. מהן שעות הפעילות של מוקד הוט מובייל?
    בדרך כלל המוקד פעיל בימי חול משעות הבוקר ועד שעות הערב, ובחלק מהמקרים יש מענה מצומצם גם בימי שישי.

  4. איך יוצרים קשר עם המוקד?
    באמצעות מספר טלפון ייעודי המפורסם באתר הרשמי, או על ידי השארת פרטים לקבלת שיחה חוזרת.

  5. מה היתרון בפנייה למוקד לעומת שימוש באפליקציה?
    השיחה הטלפונית מאפשרת קבלת מענה אישי ומיידי, במיוחד במקרים מורכבים.

  6. האם יש מוקד נפרד ללקוחות עסקיים?
    כן, קיים מוקד עסקי עם שירות מותאם לעסקים קטנים וגדולים.

  7. מה כדאי להכין לפני פנייה למוקד?
    מומלץ להכין תעודת זהות, פרטי חשבון ותיאור מדויק של הבקשה או התקלה.

  8. האם ניתן להצטרף לשירות דרך המוקד?
    בהחלט, נציגי השירות מבצעים רישום מלא להצטרפות למסלולי סלולר.

  9. האם יש מסלולים מיוחדים לסטודנטים או לגיל הזהב?
    כן, לעיתים קיימות חבילות מותאמות לקהלים אלו במחירים מוזלים.

  10. מה עושים במקרה של תקלה בקו הסלולרי?
    מדווחים למוקד, ונציג התמיכה הטכנית יספק פתרון מרחוק או ידריך על המשך טיפול.

  11. האם ניתן לבצע ניוד מספר דרך המוקד?
    כן, אפשר לעבור מכל חברה אחרת להוט מובייל בשיחה אחת עם נציג.

  12. מהן אפשרויות התשלום?
    התשלום מתבצע בחיוב חודשי באמצעות כרטיס אשראי או הוראת קבע.

  13. כמה זמן לוקח תהליך ההצטרפות במוקד?
    בדרך כלל התהליך קצר, ולעיתים ניתן להשלים הכול כבר בשיחה הראשונה.

  14. האם ניתן לרכוש מכשירים דרך המוקד?
    כן, ניתן לרכוש מכשירי סלולר חדשים ולפרוס את התשלום במספר תשלומים.

  15. מה היתרון הכלכלי בפנייה למוקד?
    לעיתים נציגי המוקד מציעים מבצעים בלעדיים ותנאים מיוחדים.

  16. מה קורה בסיום תקופת מבצע?
    המחיר מתעדכן לפי מחירון החברה אלא אם הלקוח בוחר במסלול חדש.

  17. האם המוקד מספק גם מידע על שירותים נוספים?
    בהחלט, ניתן לקבל מידע על שירותי ערך מוסף, חבילות גלישה בחו"ל ושירותים מתקדמים.

  18. מה עושים אם לא מצליחים להשיג את המוקד?
    ניתן לפנות בצ’אט באתר, באפליקציה או להשאיר פרטים לשיחה חוזרת.

  19. האם קיימת תמיכה בשפות נוספות?
    כן, בהתאם לזמינות הנציגים ניתן לקבל שירות גם בשפות שונות.

  20. למי ניתן לפנות מעבר למוקד הוט מובייל?
    בנוסף למוקד, אפשר לפנות לאתר הרשמי, לאפליקציה או לנציגי המכירות לקבלת מידע נוסף.


 


וכך נשתף אתכם…

שירות מוקד הוט מובייל איכותי הוא גורם חיוני הנדרש לעסק קמעונאי מצליח. מספר חברות קמעונאיות מתמקדות לעתים קרובות רק באיכות השירותים ובתשתית הארגונית. הן מתעלמות מהעובדה שהלקוחות הם שיכולים ליצור או להרוס חברה. שירות מוקד קמעונאי טוב עשוי לנוע ממערכת קופה קמעונאית מהירה וכלה איך צוות העובדים של החברה מברך את הלקוחות שלה ויכול להועיל לחברה במובנים רבים.

תוכן שאולי יעניין אותך

מוקד הוט מובייל

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

ניתן להשתמש בחצי המקלדת בכדי לנווט בין כפתורי הרכיב
",e=e.removeChild(e.firstChild)):"string"==typeof o.is?e=l.createElement(a,{is:o.is}):(e=l.createElement(a),"select"===a&&(l=e,o.multiple?l.multiple=!0:o.size&&(l.size=o.size))):e=l.createElementNS(e,a),e[Ni]=t,e[Pi]=o,Pl(e,t,!1,!1),t.stateNode=e,l=Ae(a,o),a){case"iframe":case"object":case"embed":Te("load",e),u=o;break;case"video":case"audio":for(u=0;u<$a.length;u++)Te($a[u],e);u=o;break;case"source":Te("error",e),u=o;break;case"img":case"image":case"link":Te("error",e),Te("load",e),u=o;break;case"form":Te("reset",e),Te("submit",e),u=o;break;case"details":Te("toggle",e),u=o;break;case"input":A(e,o),u=M(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"option":u=B(e,o);break;case"select":e._wrapperState={wasMultiple:!!o.multiple},u=Uo({},o,{value:void 0}),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"textarea":V(e,o),u=H(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;default:u=o}Me(a,u);var s=u;for(i in s)if(s.hasOwnProperty(i)){var c=s[i];"style"===i?ze(e,c):"dangerouslySetInnerHTML"===i?(c=c?c.__html:void 0,null!=c&&Aa(e,c)):"children"===i?"string"==typeof c?("textarea"!==a||""!==c)&&X(e,c):"number"==typeof c&&X(e,""+c):"suppressContentEditableWarning"!==i&&"suppressHydrationWarning"!==i&&"autoFocus"!==i&&(ea.hasOwnProperty(i)?null!=c&&Ie(n,i):null!=c&&x(e,i,c,l))}switch(a){case"input":L(e),j(e,o,!1);break;case"textarea":L(e),$(e);break;case"option":null!=o.value&&e.setAttribute("value",""+P(o.value));break;case"select":e.multiple=!!o.multiple,n=o.value,null!=n?q(e,!!o.multiple,n,!1):null!=o.defaultValue&&q(e,!!o.multiple,o.defaultValue,!0);break;default:"function"==typeof u.onClick&&(e.onclick=Fe)}Ve(a,o)&&(t.effectTag|=4)}null!==t.ref&&(t.effectTag|=128)}return null;case 6:if(e&&null!=t.stateNode)Ll(e,t,e.memoizedProps,o);else{if("string"!=typeof o&&null===t.stateNode)throw Error(r(166));n=yn(yu.current),yn(bu.current),Jn(t)?(n=t.stateNode,o=t.memoizedProps,n[Ni]=t,n.nodeValue!==o&&(t.effectTag|=4)):(n=(9===n.nodeType?n:n.ownerDocument).createTextNode(o),n[Ni]=t,t.stateNode=n)}return null;case 13:return zt(vu),o=t.memoizedState,0!==(64&t.effectTag)?(t.expirationTime=n,t):(n=null!==o,o=!1,null===e?void 0!==t.memoizedProps.fallback&&Jn(t):(a=e.memoizedState,o=null!==a,n||null===a||(a=e.child.sibling,null!==a&&(i=t.firstEffect,null!==i?(t.firstEffect=a,a.nextEffect=i):(t.firstEffect=t.lastEffect=a,a.nextEffect=null),a.effectTag=8))),n&&!o&&0!==(2&t.mode)&&(null===e&&!0!==t.memoizedProps.unstable_avoidThisFallback||0!==(1&vu.current)?rs===Qu&&(rs=Yu):(rs!==Qu&&rs!==Yu||(rs=Gu),0!==us&&null!==es&&(To(es,ns),Co(es,us)))),(n||o)&&(t.effectTag|=4),null);case 4:return wn(),Ol(t),null;case 10:return Zt(t),null;case 17:return It(t.type)&&Ft(),null;case 19:if(zt(vu),o=t.memoizedState,null===o)return null;if(a=0!==(64&t.effectTag),i=o.rendering,null===i){if(a)mr(o,!1);else if(rs!==Qu||null!==e&&0!==(64&e.effectTag))for(i=t.child;null!==i;){if(e=_n(i),null!==e){for(t.effectTag|=64,mr(o,!1),a=e.updateQueue,null!==a&&(t.updateQueue=a,t.effectTag|=4),null===o.lastEffect&&(t.firstEffect=null),t.lastEffect=o.lastEffect,o=t.child;null!==o;)a=o,i=n,a.effectTag&=2,a.nextEffect=null,a.firstEffect=null,a.lastEffect=null,e=a.alternate,null===e?(a.childExpirationTime=0,a.expirationTime=i,a.child=null,a.memoizedProps=null,a.memoizedState=null,a.updateQueue=null,a.dependencies=null):(a.childExpirationTime=e.childExpirationTime,a.expirationTime=e.expirationTime,a.child=e.child,a.memoizedProps=e.memoizedProps,a.memoizedState=e.memoizedState,a.updateQueue=e.updateQueue,i=e.dependencies,a.dependencies=null===i?null:{expirationTime:i.expirationTime,firstContext:i.firstContext,responders:i.responders}),o=o.sibling;return Mt(vu,1&vu.current|2),t.child}i=i.sibling}}else{if(!a)if(e=_n(i),null!==e){if(t.effectTag|=64,a=!0,n=e.updateQueue,null!==n&&(t.updateQueue=n,t.effectTag|=4),mr(o,!0),null===o.tail&&"hidden"===o.tailMode&&!i.alternate)return t=t.lastEffect=o.lastEffect,null!==t&&(t.nextEffect=null),null}else 2*ru()-o.renderingStartTime>o.tailExpiration&&1t)&&vs.set(e,t)))}}function Ur(e,t){e.expirationTimee?n:e,2>=e&&t!==e?0:e}function qr(e){if(0!==e.lastExpiredTime)e.callbackExpirationTime=1073741823,e.callbackPriority=99,e.callbackNode=$t(Vr.bind(null,e));else{var t=Br(e),n=e.callbackNode;if(0===t)null!==n&&(e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90);else{var r=Fr();if(1073741823===t?r=99:1===t||2===t?r=95:(r=10*(1073741821-t)-10*(1073741821-r),r=0>=r?99:250>=r?98:5250>=r?97:95),null!==n){var o=e.callbackPriority;if(e.callbackExpirationTime===t&&o>=r)return;n!==Yl&&Bl(n)}e.callbackExpirationTime=t,e.callbackPriority=r,t=1073741823===t?$t(Vr.bind(null,e)):Wt(r,Hr.bind(null,e),{timeout:10*(1073741821-t)-ru()}),e.callbackNode=t}}}function Hr(e,t){if(ks=0,t)return t=Fr(),No(e,t),qr(e),null;var n=Br(e);if(0!==n){if(t=e.callbackNode,(Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));if(lo(),e===es&&n===ns||Kr(e,n),null!==ts){var o=Ju;Ju|=Wu;for(var a=Yr();;)try{eo();break}catch(t){Xr(e,t)}if(Gt(),Ju=o,Bu.current=a,rs===Ku)throw t=os,Kr(e,n),To(e,n),qr(e),t;if(null===ts)switch(a=e.finishedWork=e.current.alternate,e.finishedExpirationTime=n,o=rs,es=null,o){case Qu:case Ku:throw Error(r(345));case Xu:No(e,2=n){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}}if(i=Br(e),0!==i&&i!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}e.timeoutHandle=Si(oo.bind(null,e),a);break}oo(e);break;case Gu:if(To(e,n),o=e.lastSuspendedTime,n===o&&(e.nextKnownPendingLevel=ro(a)),ss&&(a=e.lastPingedTime,0===a||a>=n)){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}if(a=Br(e),0!==a&&a!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}if(1073741823!==is?o=10*(1073741821-is)-ru():1073741823===as?o=0:(o=10*(1073741821-as)-5e3,a=ru(),n=10*(1073741821-n)-a,o=a-o,0>o&&(o=0),o=(120>o?120:480>o?480:1080>o?1080:1920>o?1920:3e3>o?3e3:4320>o?4320:1960*Uu(o/1960))-o,n=o?o=0:(a=0|l.busyDelayMs,i=ru()-(10*(1073741821-i)-(0|l.timeoutMs||5e3)),o=i<=a?0:a+o-i),10 component higher in the tree to provide a loading indicator or placeholder to display."+N(i))}rs!==Zu&&(rs=Xu),l=yr(l,i),f=a;do{switch(f.tag){case 3:u=l,f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var w=Ar(f,u,t);ln(f,w); break e;case 1:u=l;var E=f.type,k=f.stateNode;if(0===(64&f.effectTag)&&("function"==typeof E.getDerivedStateFromError||null!==k&&"function"==typeof k.componentDidCatch&&(null===ms||!ms.has(k)))){f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var _=Ir(f,u,t);ln(f,_);break e}}f=f.return}while(null!==f)}ts=no(ts)}catch(e){t=e;continue}break}}function Yr(){var e=Bu.current;return Bu.current=Cu,null===e?Cu:e}function Gr(e,t){eus&&(us=e)}function Jr(){for(;null!==ts;)ts=to(ts)}function eo(){for(;null!==ts&&!Gl();)ts=to(ts)}function to(e){var t=Fu(e.alternate,e,ns);return e.memoizedProps=e.pendingProps,null===t&&(t=no(e)),qu.current=null,t}function no(e){ts=e;do{var t=ts.alternate;if(e=ts.return,0===(2048&ts.effectTag)){if(t=br(t,ts,ns),1===ns||1!==ts.childExpirationTime){for(var n=0,r=ts.child;null!==r;){var o=r.expirationTime,a=r.childExpirationTime;o>n&&(n=o),a>n&&(n=a),r=r.sibling}ts.childExpirationTime=n}if(null!==t)return t;null!==e&&0===(2048&e.effectTag)&&(null===e.firstEffect&&(e.firstEffect=ts.firstEffect),null!==ts.lastEffect&&(null!==e.lastEffect&&(e.lastEffect.nextEffect=ts.firstEffect),e.lastEffect=ts.lastEffect),1e?t:e}function oo(e){var t=qt();return Vt(99,ao.bind(null,e,t)),null}function ao(e,t){do lo();while(null!==gs);if((Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));var n=e.finishedWork,o=e.finishedExpirationTime;if(null===n)return null;if(e.finishedWork=null,e.finishedExpirationTime=0,n===e.current)throw Error(r(177));e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90,e.nextKnownPendingLevel=0;var a=ro(n);if(e.firstPendingTime=a,o<=e.lastSuspendedTime?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:o<=e.firstSuspendedTime&&(e.firstSuspendedTime=o-1),o<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),o<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0),e===es&&(ts=es=null,ns=0),1u&&(c=u,u=l,l=c),c=Ue(w,l),f=Ue(w,u),c&&f&&(1!==k.rangeCount||k.anchorNode!==c.node||k.anchorOffset!==c.offset||k.focusNode!==f.node||k.focusOffset!==f.offset)&&(E=E.createRange(),E.setStart(c.node,c.offset),k.removeAllRanges(),l>u?(k.addRange(E),k.extend(f.node,f.offset)):(E.setEnd(f.node,f.offset),k.addRange(E)))))),E=[];for(k=w;k=k.parentNode;)1===k.nodeType&&E.push({element:k,left:k.scrollLeft,top:k.scrollTop});for("function"==typeof w.focus&&w.focus(),w=0;w=t&&e<=t}function To(e,t){var n=e.firstSuspendedTime,r=e.lastSuspendedTime;nt||0===n)&&(e.lastSuspendedTime=t),t<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),t<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0)}function Co(e,t){t>e.firstPendingTime&&(e.firstPendingTime=t);var n=e.firstSuspendedTime;0!==n&&(t>=n?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:t>=e.lastSuspendedTime&&(e.lastSuspendedTime=t+1),t>e.nextKnownPendingLevel&&(e.nextKnownPendingLevel=t))}function No(e,t){var n=e.lastExpiredTime;(0===n||n>t)&&(e.lastExpiredTime=t)}function Po(e,t,n,o){var a=t.current,i=Fr(),l=su.suspense;i=jr(i,a,l);e:if(n){n=n._reactInternalFiber;t:{if(J(n)!==n||1!==n.tag)throw Error(r(170));var u=n;do{switch(u.tag){case 3:u=u.stateNode.context;break t;case 1:if(It(u.type)){u=u.stateNode.__reactInternalMemoizedMergedChildContext;break t}}u=u.return}while(null!==u);throw Error(r(171))}if(1===n.tag){var s=n.type;if(It(s)){n=Dt(n,s,u);break e}}n=u}else n=Al;return null===t.context?t.context=n:t.pendingContext=n,t=on(i,l),t.payload={element:e},o=void 0===o?null:o,null!==o&&(t.callback=o),an(a,t),Dr(a,i),i}function Oo(e){if(e=e.current,!e.child)return null;switch(e.child.tag){case 5:return e.child.stateNode;default:return e.child.stateNode}}function Ro(e,t){e=e.memoizedState,null!==e&&null!==e.dehydrated&&e.retryTime