מוקד הוט מובייל

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

חבילת גלישה 150GB

  • חבילת גלישה 150GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 110 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
26
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G READY

  • חבילת גלישה 300GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 180 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
29
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G 750GB

  • חבילת גלישה 750GB
  • 5,000 דקות שיחה ו-5000 SMS
  • 500 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
54
90
לחודש בלבד!
  •  

בדיון האין סופי על מוקד הוט מובייל, יש להבין קודם כל, שבעוד ששיטות ההדרכה מותאמות על מנת להוציא את הפוטנציאל בכל עובד מכירות, מותגים יכולים לחוות שיעורי שימור עובדים גבוהים יותר ועלויות מופחתות. אנא ממכם, תעשו לנו ג'סטה, פשוט תקראו למן תחילת דברינו ועד לסיום, כך תגלו, על הדרך, שיטות מושלמות של ריבוי ערוצים מקצצות באופן דומה עלויות, כמו למשל – שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כמו לדוגמה – תפריטי IVR ופתרונות CRM, על מנת לייעל את שירות הלקוחות שבמוקד. כמו כן, תרבות שירות חזקה מובילה ללקוחות שבעי רצון יותר, כאלו שממש מוכנים לתמוך במותגים שמעריכים אותם, מה שמוביל להגדלת הרווחים של החברה.


האם עובדי מוקד הוט מובייל מרוצים בהכרח מייצרים צרכנים מרוצים?

אכן כן, עובדי מוקד הוט מובייל מרוצים בהכרח מייצרים יצרנים מרוצים – אף עובד לא באמת נהנה מלהגיע לעבודה אם הוא מרגיש לא מוערך בהשוואה לעובדים בצוותים אחרים. אותו דבר לגבי צוות המוקד של החברה. ככלות הכול, בשיעור של שישים ותשעה אחוזים מהעובדים טוענים שהם עובדים קשה יותר כאשר הם זוכים להערכה. חשוב לציין, שחמישים וחמישה אחוזים מהעובדים שלא מסכימים מאוד לגבי שהם מרוצים מעבודתם עדיין יעבדו קשה במיוחד עבור הלקוחות. ברם, ההיגיון שלהם מאחורי שירות המוקד הוא פחות על הרצון לספק שירות איכותי. במקום זאת, עסקינן אודות שמירה על המקצועיות והיושרה שלהם, לא לרצות להתפטר לפני שהם מתפטרים, להיות אמפתיים ללקוחות, אבל לקבל מהם הכרה בסופו של דבר. מכיוון שכך, אם החברה מעוניינת שהעובדים שלה במוקד יעשו את עבודתם בצורה הטובה ביותר, הם חייבים להרגיש שמכבדים אותם ושמעריכים אותם. רק כך הם ימצאו מוטיבציה פנימית לעשות עבודה טובה ולשרת את הלקוחות שלהם בצורה הנכונה, מה שיוביל לכך שגם הלקוחות של החברה ירגישו יותר מכובדים ומוערכים.

מוקד הוט מובייל
מוקד הוט מובייל


האם המוקד של הוט מובייל מייצר חוויית לקוחות יותר עשירה?

חוויות לקוח עשירות יותר

כאשר מותג נוקט בגישה ממוקדת לקוח, גישה זו באה לידי ביטוי בכל חוויה. סוכנים מוסמכים המספקים את מיטב הטכנולוגיות המתקדמות שלהם שחוסכות זמן ומחויבות כוללת להתייחסות לכל לקוח כאינדיבידואל הם כולם מרכיבים של תרבות שירות חזקה המניעה חוויות לקוח עשירות יותר.


האם מוקד של חברת הוט מוצלח "יפיץ" את הבשורה ברבים?

באופן מובהק נגיד, כי מוקד הוט מובייל מוצלח "יפיץ" את הבשורה ברבים – כאשר הלקוחות של החברה מרוצים יותר, יש סיכוי גבוה יותר שהם יפיצו את הבשורה לחברים, לבני משפחה ולקולגות במקום העבודה שלהם. בעצם, שבעים ושניים אחוזים מהלקוחות יחלקו חוויה חיובית עם שישה בני אדם או יותר. תחשבו על זה – אם יש לכם חוויה נהדרת עם מותג, אתם סביר להניח תלכו להשתולל ולספר עליה לחברים שלכם בארוחת ערב. זה ממש טבעי, אתם בוודאי רוצים שהקרובים אליכם יתחייבו למותג שאתם סומכים עליו בעיניים עצומות.


האם מוקד מאפשר נאמנות של קהל יעד יותר רבה?

ברור כי מוקד הוט מובייל מאפשר נאמנות של קהל יעד רבה יותר – מותגים שעושים מאמצים כדי ליצור קשרים עם הלקוחות שלהם ממוקמים במקום הטוב של להרוויח את נאמנותם. ככל שהלקוחות יהיו מרוצים מהחוויות שהם חווים, הם יזהו את המאמצים שנעשו, על מנת לזכות בנאמנותם, ויש סיכוי גבוה יותר שימשיכו לצרוך את המותגים האלה בטווח הארוך. כמו כן, צרכנים נאמנים מוכנים בדרך כלל לחלוק את ההתלהבות שלהם מפה לאוזן וברשתות החברתיות, והפניות אלו יכולות להוביל ללקוחות חדשים. יודעי דבר מדווחים, כי בשיעור של כחמישים אחוזים מהחברות יפנו את השקעותיהן לחידושי חווית הלקוח בשנים הקרובות. האם חידושים כאלה כוללים שימוש בטכנולוגיות חדשות, ערוצים אופטימליים, או תקשורת משופרת בין העובדים, שמירה על צרכי הלקוחות בלב היא המפתח לזכייה בנאמנותם.


וכך נשתף אתכם…

שירות מוקד הוט מובייל איכותי הוא גורם חיוני הנדרש לעסק קמעונאי מצליח. מספר חברות קמעונאיות מתמקדות לעתים קרובות רק באיכות השירותים ובתשתית הארגונית. הן מתעלמות מהעובדה שהלקוחות הם שיכולים ליצור או להרוס חברה. שירות מוקד קמעונאי טוב עשוי לנוע ממערכת קופה קמעונאית מהירה וכלה איך צוות העובדים של החברה מברך את הלקוחות שלה ויכול להועיל לחברה במובנים רבים.

מוקד הוט מובייל

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: