טריפל משפחתי עד 1000MB
-
עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
-
דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
-
כולל ראוטר + מגדיל טווח!
-
התקנה בתיאום מיידי
-
ללא התחייבות
טריפל משפחתי עד 500MB
-
עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
-
דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
-
אינטרנט עד 500 מגה
-
התקנה בתיאום מיידי
-
ללא התחייבות
טלוויזיה בלבד
-
עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
-
2 ממירים כולל אחד מקליט
מבצעים בהוט, או לחלופין הנחות, יכולים לפעמים לגרום לראפ גרוע, להעלות תמונות של מלאי עודף לא רצוי, כמו גם להכשיר קונים לחכות למכירה. אבל בעוד שפונים אל מבצעים אלו מתוך המקום של אסטרטגיה ומתכוונות מתחשבות, הצעת מבצעים עשויה, למשל – להניע גיוס לקוחות, לטפח נאמנות לקוחות ארוכת טווח, ואף לשפר את ערך הלקוח לכל החיים. אנא ממכם, תעשו ג'סטה ענקית – תקראו את המאמר הנ"ל מראשיתו ועד לתומו, וכך תסיקו כי צרכנים אוהבים מבצעים מסיבות ברורות – הם חוסכים כסף, והן מרגישים כמו קונים נבונים. אך הדרכים שבהן מותגים נהנים ממתן המבצעים הללו הן קצת יותר ניואנסיות.
האם מבצעים בהוט משפרים בהכרח את מוניטין המותג?
בלי כל ספק, מבצעים בהוט או הנחות אסטרטגיות עשויות בהכרח לשפר את התדמית ואת המוניטין של המותג, במיוחד בעוד שההצעה שלכם קשורה למטרה או לקהילה שאכפת ממנה ללקוחות שלכם. בתקופה הראשונה של התפרצות נגיף הקורונה, הייתה חברת נעליים שסיפקה מבצעי הנחה לצוותים רפואיים ותרמה כמאה אלף מסכות לעובדי קו חזית הזקוקים, וגם הרחיבה את ההנחה הרגילה למורים מחמישה עשר אחוזים לכדי עשרים אחוזים, על מנת להראות הערכה למחנכים המתמודדים עם סגירת בתי ספר ולמידה מקוונת. החברה, דבר ראשון, הגיעה לקהל לקוחות חדש, ודבר שני, היא צברה חוות דעת מהעיתונות חיובית ורצון טוב באמצעות תמיכה בקהילות צרכנים שנפגעו קשות בזמן משבר הקורונה ההתחלתי.

האם מבצעים בחברת הוט מגבירים את התנועה לאתר האינטרנט?
לא קיים כל עוררין על כך כי מבצעים בהוט מגבירים את התנועה לאתר האינטרנט – בעוד שהחברה מקדמת הצעה מיוחדת במדיה חברתית, במייל, במודעות לתצוגה או על ידי הפניות, היא יכולה להיות כמעט בטוחה שהיא תביא תנועה נוספת לאתר האינטרנט שלה – מה שבתורו עשוי להיות, כמו לדוגמה – יותר מכירות, יותר לידים ויותר נראות עבור המותג שלה. היא תוכל להפיק את המרב מהתנועה הזאת באמצעות יצירה של דף נחיתה מיוחד המותאם לקהל היעד שאליו היא מכוונת עם המבצעים שלה. יש להשתמש בהודעות ובתוכן רלוונטיים כדי להתחבר אליהם, ולנסות לספק ערך מעבר למבצע עצמו. כמו כן, צריך לשקול איך תוכל החברה לעודד הרשמות למייל, להורדות תוכן או להתנהגויות אחרות שיעזרו לבנות מערכת יחסים מתמשכת של החברה עם הלקוחות החדשים שלה.
האם מבצעים שחברת הוט מציעה משפרים את יצירת הקשר עם קהל יעד קיים?
נראה, על פניו, כי מבצעים בהוט אינם קשורים אך ורק לקניות, כי אם הם אף שומרים על הלקוחות הנוכחיים של החברה מעורבים ומרוצים מהמוצרים שלה. הצעת מחיר מיוחדת הינה דרך נהדרת לבנות נאמנות למותג באמצעות יצירה של רגעים חיוביים של הערכה וערך. וזה טוב לשורה התחתונה, וזאת משום שקהל יעד שבע רצון וחוזר הוא בעל נטייה להוציא יותר כסף ובעל ערך חיים גבוה יותר של לקוחות.
האם מבצעים מושכים לקוחות חדשים?
מן הסתם, מבצעים בהוט מושכים לקוחות חדשים – תהליך גיוס הלקוחות מתחיל בבניית מודעות ועניין, ומבצעים הם דרך מוכחת לעשות בדיוק את זה. לקוחות נמשכים על ידי מבצעים ונוטים לשתף אותם מפה לאוזן – דרך אפקטיבית מאוד להגיע לקהל יעד חדש, תוך כדי שמירה על עלויות רכישת לקוחות.
שאלות ותשובות נפוצות על מבצעים בהוט
1. אילו סוגי מבצעים בהוט קיימים כיום?
בהוט ניתן למצוא מבצעים על שירותי טלוויזיה, אינטרנט, סלולר וחבילות משולבות.
2. האם המבצעים בהוט משתנים לעיתים קרובות?
כן, החברה מעדכנת את המבצעים באופן שוטף, בהתאם לעונות ולמבצעים ייחודיים.
3. האם קיימים מבצעים ללקוחות חדשים בלבד?
חלק מהמבצעים מיועדים למצטרפים חדשים, אך ישנם גם מבצעים ללקוחות קיימים.
4. האם יש מבצעים מיוחדים על חבילות משולבות?
בהחלט, ניתן ליהנות מהנחות משמעותיות בהצטרפות לחבילות טריפל או קוואטרו.
5. האם קיימים מבצעים בהוט הכוללים מכשירים סלולריים?
כן, לעיתים החברה מציעה מבצעים הכוללים רכישת סמארטפונים במחיר מוזל.
6. האם יש מבצעים לחבילות אינטרנט בלבד?
כן, ניתן למצוא מבצעים ייעודיים לחבילות אינטרנט במהירויות שונות.
7. האם המבצעים כוללים התקנה חינם?
בחלק מהמקרים, הצטרפות למבצע כוללת פטור מתשלום עבור התקנה.
8. האם יש מבצעים מיוחדים לסטודנטים או לחיילים?
כן, לעיתים מוצעים מסלולים מותאמים במחירים מוזלים לאוכלוסיות אלו.
9. איך ניתן להתעדכן על מבצעים חדשים?
הדרך הטובה ביותר היא לבדוק באתר הרשמי של החברה או באפליקציה.
10. האם יש מבצעים לטלוויזיה בלבד?
כן, קיימים מבצעים הכוללים ערוצי פרימיום במחירים מוזלים.
11. האם אפשר לשלב מבצע עם רכישת אינטרנט ביתי?
בהחלט, ניתן להצטרף לחבילות משולבות הכוללות גם אינטרנט וגם טלוויזיה.
12. האם קיימים מבצעים בהוט לסלולר בלבד?
כן, החברה מציעה חבילות סלולר עם מבצעים ייחודיים ללקוחות חדשים וקיימים.
13. האם יש מבצעים לזמן מוגבל?
כן, מרבית המבצעים זמינים לפרקי זמן קצרים ולכן כדאי לעקוב אחר עדכונים.
14. האם לקוחות קיימים נהנים מהנחות בהחלפת חבילה?
כן, במקרים רבים לקוחות קיימים יכולים לשדרג חבילה במסגרת מבצע.
15. האם ניתן להצטרף למבצע דרך הטלפון?
בהחלט, נציגי המכירות במוקד הטלפוני מציעים את המבצעים הפעילים.
16. האם המבצעים כוללים התחייבות?
חלק מהמבצעים דורשים התחייבות לתקופה מסוימת, ואחרים מוצעים ללא התחייבות.
17. האם קיימים מבצעים לחבילות משפחתיות?
כן, ניתן להצטרף למבצעים ייחודיים לחבילות משפחתיות בטלוויזיה ובסלולר.
18. האם אפשר להוסיף שירותים נוספים למבצע קיים?
כן, ניתן להרחיב מבצע ולשלב בו שירותים נוספים במחיר מוזל.
19. האם המבצעים כוללים שירותי תוכן דיגיטליים?
כן, לעיתים המבצעים כוללים גישה לשירותי סטרימינג או ערוצי פרימיום.
20. האם ניתן לבטל מבצע לאחר הצטרפות?
כן, אך ייתכנו דמי יציאה או חיובים בהתאם לתנאי ההצטרפות.
תרדו לסוף דעתנו,
מבחינה אחת, מבצעים בהוט מהווים סוג של הזדמנות אדירה. הצעה של מבצעים או הנחות עונתיות עשויה להיות דרך למשוך לקוחות שעברו הכשרה לצפות במבצעים או בהנחות בתקופות מסוימות של השנה . משמעות הדבר באה לידי ביטוי בכך שמכירות עונתיות עשויות להתבטא בתור סוג של אסטרטגיית הנחה או מבצע יעילים לשם הגברה של תנועת הלקוחות וכן עמידה במטרות של המכירות. אך, החברה יכולה להיות אסטרטגית יותר לגבי השימוש בהנחות או מבצעים עונתיים, כדי לבנות נאמנות לקוחות ולשפר את המוניטין של המותג שלה באמצעות הרחבת הצעות ממוקדות לקהילות ספציפיות בתקופות מיוחדות של השנה. לבקש מהלקוחות הקיימים של החברה להפנות לקוחות חדשים בתמורה להנחה עשויה להיות דרך יעילה להניע גיוס לקוחות תוך כדי הגברת הנאמנות. החברה יכולה לספק הנחה או מבצעים ללקוחות הנוכחיים שלה, ללקוח החדש של החברה, או טוב יותר, לשניהם – המכונה תכנית הפניות דו צדדית.



