אינטרנט מהיר סיב אופטי

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

אינטרנט במהירות 300MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

 

 

אינטרנט במהירות 600MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

 

 

אינטרנט במהירות 1000MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

 

 

אפשרויות של אינטרנט מהיר סיב אופטי ממשיכות להתפשט במרחבי מדינת ישראל למשתמשי אינטרנט בבתים. מוטב תעשו אם תמשיכו לקרוא היום, ותבינו כי הגישה לאינטרנט מהיר סיבים אופטיים מתרחבת חיש מהר והינה על סף מעבר לאפשרויות גישה לאינטרנט אחרות ברחבי הארץ.

 

מה זה בכלל אינטרנט מהיר סיב אופטי?

כשרוצים לדעת מה זה בכלל אינטרנט מהיר סיב אופטי כי אז יש להבין שפס רחב מוגדר כאינטרנט ציבורי מהיר. בנוגע להבדלים שבין פס רחב לבין סיב אופטי, כי אז סיב אופטי מהווה דרך לגשת לפס רחב. מבחינה היסטורית, בני האדם מקשרים בין חיבורי פס רחב למגורים לקווי DSL ונחושת. אך קיים מנעד נרחב של שיטות קיימות לגישה לפס רחב. הדבר כולל מודמים של כבלים, חיבורים אלחוטיים ולוויינים. סיבים אופטיים התחילו להפוך לאפשרות חיבור לאינטרנט עבור נכסים בתחילת שנות האלפיים, וברור מאליו כי הם טובים יותר מכל שיטת גישה אחרת לפס רחב. סיבים אופטיים, לצורך העניין, פועלים מתוך אותות דיגיטליים העוברים על סיבים אופטיים, המשתמשים בחלקיקי זכוכית המחזירים אור. סיב אופטי מצוין לכל מהירות, לכל מקרה שימוש, לכל לקוח בחוץ. אם יש לכם היתכנות ליהנות משירותי סיבים אופטיים, כמו של חברת הוט, זאת העדפה על פני כל שיטת גישה אחרת.

אינטרנט מהיר סיב אופטי
אינטרנט מהיר סיב אופטי

האם אינטרנט מהיר סיבים אופטיים רגיש למרחק?

באופן מובהק נצהיר בזאת, כי אינטרנט מהיר סיב אופטי לא רגיש למרחק – שיטות גישה בפס רחב, לרבות – DSL נחושת רגישות למרחק. אז אתם מוכרחים לחיות במרחק מסוים מהמתג הקרוב ביותר כדי להיות מסוגלים לנצל את מלוא המהירויות שהוא יכול להציע. המרחק אינו משנה את החוזק של חיבורי סיבים אופטיים, באופן הזה שהעברת הנתונים נמשכת במהירות עקבית בלי כל קשר למיקום.

 

האם האינטרנט המהיר סיב אופטי באמת מהיר יותר?

ברור מאליו, כי אינטרנט מהיר סיב אופטי מהיר יותר. עובדה זאת כשלעצמה פשוט פנטסטית בהצעת מהירות על פני כל טכנולוגיה אחרת. בפרט באם אתם מחשיבים את קיבולת ההורדה וההעלאה. ההצעות הטובות ביותר של מהירות DSL נחושת, לדוגמה, מוגבלות לכשלוש מאות מגה בייט לשנייה, בעוד שמוצרים, כמו לדוגמה – אינטרנט סיב קינטי יכולים להציע מהירויות של עד אחד גיגה. סיבים אופטיים מספקים את היכולת לנתונים לנוע במהירות כמו מהירות האור, לעומת נחושת, שהיא מערכת חיווט ישנה מאוד וארכאית ששימשה ותוכננה למטרה שונה לגמרי מכמויות נתונים גדולות, היא תוכננה לפרוטוקולים קוליים ורק להעברת קול.

 

האם האינטרנט המהיר סיבים אופטיים נחשב ליותר אמין?

באופן וודאי, נצהיר בזאת, כי אינטרנט מהיר סיב אופטי נחשב לאמין יותר – יש פחות הזדמנויות לשיחות צולבות או להפרעות ממכשירים אחרים ברשת, באופן הזה שלפעמים בני האדם מציגים סיבים כאמינים יותר, אז חוויית משתמש הקצה היא קצת יותר נקייה. קרבה לכבלים אחרים עשויה להיות בעיה עבור DSL נחושת לדוגמה, כאשר סיבים אופטיים חסינים בפני הפרעות אלקטרומגנטיות. משתמשי אינטרנט בסיבים אופטיים בעלי הנטייה פחות לחוות הפסקות. מזג האוויר עשוי להשפיע לרעה על הפעולות של כבלי DSL נחושת, לצורך העניין, ממשקעים לטמפרטורות קיצוניות. זה לא המקרה עם כבלי סיבים אופטיים. רק דברים כדוגמת – נזק פיזי או כשלים בציוד יגרמו להפסקה עם סיבים אופטיים.

 

האם אינטרנט מהיר סיב אופטי מסוגל להתמודד עם כמה מכשירים?

מעבר לכל ספק, אינטרנט מהיר סיב אופטי יכול להתמודד עם כמה מכשירים – משתמש אינטרנט ממוצע שגולש באינטרנט, עושה קצת סטרימינג קל ויש לו עשרה מכשירים, פלוס מינוס, בביתו יכול להסתפק בצורה מושלמת במהירויות של מאה עד ארבע מאות מגה בייט לשנייה. משתמשים כאלו יכולים גם לקבל אינטרנט בסיבים אופטיים ואף ליהנות מהיכולות הגבוהות ברשת שלהם ללא מהירות נוספת. אך ככל שיותר משפחות עובדות מהבית, לומדות מהבית והופכות את הבית שלהן לבית חכם, אינטרנט מהיר סיב אופטי, שמלווה בתוכנית מהירות גבוהה הופך לפופולרי יותר ויותר. סיבים אופטיים מומלצים במיוחד למשתמשים חזקים – לבריות שיש להן הרבה מכשירים, משמע – יותר מעשרה מכשירים בביתם, בפרט כשהם זורמים בו זמנית על פני כמה מכשירים. תחשבו על זה כך – ארבעה בני משפחה יכולים להשתמש במחשבים ניידים ובטלפונים, בן משפחה אחד יכול להיות צופה בטלוויזיה, למשפחה יכולים להגדיר חמישה מכשירי עוזר קולי, ארבע מצלמות אבטחה יכולות לסדר את הבית. זה כבר הרבה מכשירים שמשתמשים ברוחב פס בד בבד.

 

ובקריצה קלה

זכרו ש- Wi-Fi הוא בעל חיים נפרד משלו. אז הדירה שלכם אולי מחובר באמצעות חיבור קשיח לסיבים אופטיים, אך אתם עדיין מוכרחים לדאוג לחוויה האלחוטית במקום המשכן הקבוע שלכם ולהשקיע בטכנולוגיה הנכונה כדי לתמוך בה, על ידי אינטרנט מהיר סיב אופטי.

אינטרנט מהיר סיב אופטי

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: