חברת הוט

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
169 מחיר קבוע לשנה!
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • כולל ראוטר + מגדיל טווח!
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
169 מחיר קבוע לשנה!
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
99 מחיר קבוע לשנה!
  •  

חברת הוט נבחרת על ידי יותר ממיליון בתי אב בארץ שנה אחרי שנה, כאשר הם נהנים שוב ושוב מאותם שירותים שמאוד מתקדמים, לרבות תשתית אינטרנט מהירה ביותר במרחבי מדינת ישראל. אנחנו מפצירים בכם – תקראו את המאמר הזה למן התחלתו ועד לסיומו, ותלמדו כי חברת הוט מספקת חוויה של צפייה חדשנית ואופטימלית של שירות, ואיך אפשר מבלי להזכיר את העלות הכי משתלמת מבין כל ספקיות התקשורת בארץ.

 

במה בא לידי ביטוי ייחודה של חברת הוט בקלות ההתקנה של רשת אלחוטית?

ייחודה של חברת הוט בא לידי ביטוי בקלות ההתקנה של רשת אלחוטית – בהשוואה לרשתות קוויות, רשתות אלחוטיות לא דורשות כבלים וזה מספק אפשרות רשת חזקה במיוחד, במיוחד במבנה להשכרה שאין בו כבלים פרוסים. כמו כן, קלות ההתקנה מתבטאת בזמן הדרוש להקמת רשת אלחוטית. ספק אלחוטי אמין כמו, חברת הוט, עשוי לסייע לכם להגדיר רשת אלחוטית ביום אחד. בנוסף לכך, משך הזמן שלוקח להקמת רשת קווית תלוי בכבלים הקיימים ועשוי לקחת כמה ימים עד להנחת כבלים חדשים. זאת ועוד, רשתות אלחוטיות מבטלות בעיות כבלים אפשריות ואת העלות להחלפה או שדרוג של כבלי רשת בעתיד. יתרה מזאת, לרשתות אלחוטיות יש אפשרויות שדרוג גמישות. כמו למשל – באם אתם חפצים לתמוך בשימוש ברוחב פס גבוה יותר או יותר התקנים, היתרון של רשת אלחוטית אומר שאתם רק צריכים להתקין יותר רשתות אלחוטיות.

חברת הוט
חברת הוט


מה כוללת חבילת הטריפל של חברת הוט?

חבילת הטריפל של חברת הוט כוללת את כל פתרונות התקשורת לבית באותה חבילה – טלפון קווי, טלוויזיה רב ערוצית, וכמובן אינטרנט מהיר. לקוחות שנמצאים במסגרת העסקה של חבילת הטריפל של הוט נהנים מכל השירותים תחת אותה קורת הגג, אשר מבטיחים עלות נמוכה בעשרות אחוזים מהצעות של שאר חברות התקשורת במדינת ישראל, שירות אפקטיבי, והמון נוחות.


האם ערוצי הטלוויזיה של הוט גם חוסכים לכם כסף?

עידן האינטרנט השפיע על חלקים רבים בעולם, וטלוויזיה בכבלים כלולה. הודות לעלייה בשירותי הזרמת הטלוויזיה, שירותי הכבלים ראו ירידה בהכנסות וכעת הם מרגישים כמו דינוזאורים. שירותי הזרמת טלוויזיה מספקים יתרונות רבים להנאת הצפייה הביתית שלכם, ומאפשרים לכם להשיג שליטה מלאה בבידור שלכם, תוך כדי תשלום אובייקטיבי פחות כסף. ואכן, ערוצי הטלוויזיה של חברת הוט גם חוסכים לכם כסף – אחת הסיבות העיקריות לכך שבני האדם בחרו לעבור לשירותי סטרימינג בטלוויזיה היא ההזדמנות לקצץ בהוצאות כספיות. למען האמת, חבילת סטרימינג עם שירותי סטרימינג לפי דרישה וערוצי טלוויזיה חיים יכולים להעלות לכם עמלות גבוהות. ברם, בעוד שאתם מחשיבים את המספר הענק של ערוצים ותכנים שאתם יכולים לקבל עם מחיר נמוך של חברת הוט, תגלו שהמעבר הוא עדיין הרבה יותר רצוי מאשר טלוויזיה בכבלים או כל אפשרות אחרת לצריכת תוכן הזמינה בחוץ.


מה טוען הקהל הרחב על ערוצי הטלוויזיה של הוט?

יש אנשים שטוענים שהטלוויזיה היא שורש כל הרוע, בעוד שאחרים חושבים על הטלוויזיה, ברשות חברת הוט, כחבר הכי טוב. יש המאשימים את הטלוויזיה באלימות של החברה, בצרכנות ובמידע מוטעה, כאשר אחרים רואים בה משאב עשיר לחינוך ולהבנה גלובלית. מי צודק? אנחנו מכירים המון בני אדם שפשוט לא מסוגלים לחיות בלי טלוויזיה. ברגע שהם מגיעים הביתה, הם מפעילים אותה. גם אם יש להם עבודה לעשות, משפחה להיות איתם או חברים לראות, הם עושים הכול כשהטלוויזיה דולקת. עבור רבים מאתנו, טלוויזיה היא נוכחות כה מתמדת בחיינו, עד שלא עצרנו לשאול אם היא טובה או לא, ורובם אף פעם לא שואלים את עצמם אם וכיצד הטלוויזיה עשויה לפגוע בהם.


במה שירותי הטלפון של חברת הוט מועילים?

טלפונים ניידים הם דבר שבשגרה כיום. בעצם, זאת מלחמה חסרת טעם לנסות למצוא מישהו מעל גיל ארבע עשרה שאין בבעלותו טלפון נייד. טלפונים ניידים, של חברת הוט, מועילים כמובן לתקשורת יום יומית בעלת אופי אישי, אך הם יכולים אף להועיל מאוד לשימוש עסקי. לפיכך, חשוב להקפיד בעת הוצאת חוזה לטלפון נייד ארגוני, וזאת משום שאתם צריכים להבטיח שאתם מקבלים את העסקה הטובה ביותר. הדבר האחרון שאתם בוודאי רוצים הוא לבזבז כסף ללא צורך.

 

חברת הוט – שאלות ותשובות נפוצות

  1. מהי חברת הוט ומהם השירותים שהיא מספקת?
    חברת הוט היא ספקית תקשורת בישראל המספקת שירותי אינטרנט, טלוויזיה, טלפוניה נייחת וניידת.

  2. באילו תחומים פועלת החברה?
    החברה מספקת שירותי טלוויזיה בכבלים, אינטרנט במהירויות שונות, שירותי טלפון קווי ושירותי סלולר.

  3. מה היתרון המרכזי של חברת הוט לעומת חברות אחרות?
    היתרון הוא האפשרות לקבל חבילות משולבות תחת ספק אחד, כולל אינטרנט, טלוויזיה וטלפון במחיר מרוכז.

  4. מהם סוגי החבילות שהחברה מציעה?
    ישנן חבילות אינטרנט בלבד, טלוויזיה בלבד, חבילות משולבות (טריפל), וגם מסלולי סלולר.

  5. מהי ספריית ה-VOD של החברה?
    זו ספרייה דיגיטלית עשירה עם אלפי סדרות, סרטים ותכנים נוספים לצפייה לפי דרישה.

  6. האם יש לחברה שירותי סיבים אופטיים?
    כן, החברה מציעה חבילות אינטרנט מבוססות סיבים אופטיים באזורים בהם קיימת פריסה מתאימה.

  7. מהי התחייבות בחבילות השונות?
    ברוב החבילות קיימת התחייבות לשנה, אך לעיתים מוצעים גם מסלולים גמישים יותר.

  8. מהן שעות הפעילות של מוקד השירות?
    מוקדי השירות פעילים בימי חול לאורך שעות היום, ולעיתים גם בסופי שבוע במענה מצומצם.

  9. כיצד ניתן להצטרף לשירותי החברה?
    אפשר להצטרף דרך האתר הרשמי, במוקד הטלפוני או מול נציג מכירות.

  10. מהן אפשרויות התשלום?
    התשלום נעשה בחיוב חודשי באמצעות כרטיס אשראי או הוראת קבע.

  11. מה היתרון הכלכלי בבחירת חבילות משולבות?
    לקוחות נהנים מחיסכון כספי משמעותי ונוחות בניהול כל השירותים תחת ספק אחד.

  12. כיצד מטופלות תקלות טכניות?
    ניתן לדווח עליהן במוקד השירות, לקבל תמיכה טכנית מרחוק או להזמין טכנאי לבית.

  13. האם קיימות חבילות מיוחדות לסטודנטים או לגיל הזהב?
    כן, לעיתים מוצעות חבילות מותאמות עם הנחות לקהלים אלה.

  14. כמה ממירים ניתן לקבל במסגרת חבילת טלוויזיה?
    בדרך כלל כלול ממיר אחד, ותוספת ממירים כרוכה בעלות חודשית נוספת.

  15. האם יש מבצעים מיוחדים ללקוחות חדשים?
    כן, החברה מציעה מבצעים תקופתיים הכוללים הנחות או שירותי בונוס.

  16. מה קורה בתום תקופת המבצע?
    החבילה מתעדכנת למחירון הרגיל אלא אם הלקוח בוחר במסלול חדש.

  17. האם קיימת תמיכה טכנית בשפות שונות?
    כן, השירות זמין במספר שפות בהתאם לנציגים הפעילים.

  18. מהי זמינות השירות של החברה?
    השירות ניתן ברוב אזורי הארץ בהתאם לפריסת התשתיות.

  19. מהם אמצעי הפנייה לשירות הלקוחות?
    ניתן לפנות בטלפון, בצ’אט באתר, באפליקציה או דרך הרשתות החברתיות.

  20. למי ניתן לפנות לקבלת פרטים נוספים?
    אפשר לפנות לנציגי השירות או לבדוק באתר הרשמי את תנאי החבילות של חברת הוט.


לסיכום,

חברת הוט חרטה על דגלה לספק שירות לקוחות איכותי, חרטה וכך גם עשתה. לאחרונה היא עושה מאמצים אדירים לשיפור השירות בכל ההיבטים, בעודה משקיעה המון משאבים במערכי השירות שלה.

תוכן שאולי יעניין אותך

חברת הוט

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים:

דילוג לתוכן