הצטרפות להוט מובייל טלפון

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

חבילת גלישה 150GB

  • חבילת גלישה 150GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 110 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
26
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G READY

  • חבילת גלישה 300GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 180 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
29
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G 750GB

  • חבילת גלישה 750GB
  • 5,000 דקות שיחה ו-5000 SMS
  • 500 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
54
90
לחודש בלבד!
  •  

בחירה בהיתכנות של הצטרפות להוט מובייל טלפון נגזרת מהעלות של החלפת ספקי טלפון שיכולה להיות מושפעת מכמה גורמים, כמו למשל – תשלום מכשיר טלפון הנייד, או לחלופין סוג התוכנית. אך ללעבור ספק טלפון יש גם פוטנציאל לעזור לכם לשפר את השירות ואולי אפילו לחסוך כסף, מה שהופך אותו לבחירה הטובה יותר בטווח הארוך. בחייאת, לא בא לכם לקרוא מה יהיה בהמשך? כדאי שפשוט תקראו למן ההתחלה ועד לסוף דברינו, ותקבלו כמה תובנות חשובות על הצטרפות להוט מובייל.


האם יש לפרוע את תשלומי המחיר עבור מכשיר הטלפון?

בהחלט שיש לפרוע את תשלומי המחיר עבור מכשיר הטלפון הנייד בטרם הצטרפות להוט מובייל טלפון – אלא אם כן רכשתם את הטלפון הנייד שלכם על הסף, או לחלופין שיש לכם את הטלפון הנייד כבר כמה שנים טובות, סביר להניח שתצטרכו לשלם עליו. כל יתרת חוב יש לשלם במלואה לפני החלפת ספק תקשורת. כמה אתם חייבים יהיה תלוי בכמה גורמים. תבדקו עם הספק הישן שלכם, על מנת לברר את יתרת החוב על מכשיר הטלפון הנייד שלכם.

הצטרפות להוט מובייל טלפון
הצטרפות להוט מובייל טלפון


האם הצטרפות להוט מובייל כוללת את העלות הכללית של מכשיר הטלפון הנייד?

לא תמיד הצטרפות להוט מובייל טלפון כוללת את העלות הכללית של מכשיר הטלפון הנייד – כל הספקים של הטלפונים הגדולים מציעים תכניות של Bring Your Own Device (BYOD). כדי להשתתף, הטלפון הנייד שלכם חייב להיות לא נעול ותואם לרשת של הספק החדש. אם אתם קונים טלפון נייד חדש, תשאלו את הספק תקשורת החדש שלכם לגבי המחיר הכולל של המכשיר טלפון הנייד שלכם, כולל מיסים. בדרך כלל, אתם יכולים לקבל זיכוי עבור מסחר במכשיר טלפון הנייד אם אתם לא נדרשים למסור אותו כאשר אתם מבטלים את החוזה הנוכחי שלכם.


האם הצטרפות להוט צריכה להתחיל בהתוודעות להנחות או למבצעים?

אכן כן, הצטרפות להוט מובייל טלפון צריכה בוודאי להתחיל בהתוודעות להנחות או למבצעים – ספקי התקשורת מציעים מדי פעם מבצעים מיוחדים.


האם בטרם הצטרפות להוט מובייל טלפון עליכם לגבות את הנתונים שבטלפון הנייד שלכם?

בהחלט, בטרם הצטרפות להוט מובייל טלפון עליכם לגבות את הנתונים שבטלפון הנייד שלכם – תגבו את האייפון, טלפון אנדרואיד או כל מכשיר טלפון נייד אחר שלכם בטרם החזרתו לספק הנוכחי שלכם, מסחר בו או מעבר לספק חדש. כדאי שתדעו, כי הודעות קוליות על פי רוב אינן מועברות, אז תקשיבו להן ותגיבו להן לפי הצורך לפני הפעלת הטלפון הנייד.


מה התהליך הרשמי של ההצטרפות?

התהליך הרשמי של הצטרפות להוט מובייל טלפון הוא כלעיל – אתם יכולים להחליף ספק תקשורת באופן מקוון או באופן אישי. לאחר שהפעלתם את השירות החדש שלכם, החשבון הישן שלכם אמור להתבטל באופן אוטומטי, אבל תצרו קשר עם הספק הקודם שלכם, כדי לוודא זאת. תקבלו ממנו חשבון סופי, שאמור לכלול עמלת סיום מוקדם, אם תידרשו לשלם.


למה בכלל לבחור באופציה של הצטרפות להוט מובייל טלפון?

למה בכלל לבחור באופציה של הצטרפות להוט מובייל? הו, אחלה שאלה. ובכן, להחלטה להחליף ספק טלפון או אינטרנט יכולות להיות סיבות שונות. שלושת הסיבות העיקריות שמניעות בני אדם הן – האחת, לשלם פחות, השניה, בגלל שהם לא מרוצים מהספק הנוכחי שלהם ומשירות הלקוחות שלו, והשלישית, בגלל שהם עוברים בית.


האם הצטרפות להוט מובייל מקורה בשינוי?

ברור מאליו, כי הצטרפות להוט מובייל טלפון מקורה בשינוי – לרוב, הלקוחות ברחבי מדינת ישראל יכולים להחזיק בעסקה הכוללת מנוי טלפון עם שיחות / SMS ללא הגבלה וחבילת נתונים נדיבה, הכול תמורת כמה עשרות ₪ לחודש. באופן דומה, מנוי טריפל, שהוא – אינטרנט בסיבים אופטיים + קו טלפון קבוע + טלוויזיה, במחיר השווה לכל כיס לחודש. ואם צרכן מחפש רק מנוי טלפוני, המחירים החודשיים יכולים לרדת בהרבה.


ולאור הנסיבות

החלפת ספקים, תוך כדי הצטרפות להוט מובייל טלפון, יכולה להיות דרך מצוינת להפחית את החשבון בגין הטלפון הנייד שלכם, ועם מעבר להוט מובייל, ממש לשפר את איכות השירות שלכם. תערכו מחקר מקדים ותעקבו אחרי השלבים הנדרשים, כדי שתוכלו לבחור בביטחון את הספק הטוב ביותר ולתכנן עבורכם – מבלי לדאוג לגבי חיובים מפתיעים.

הצטרפות להוט מובייל טלפון

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: