טריפל משפחתי עד 500MB
טריפל משפחתי עד 1000MB
טלוויזיה בלבד
הוט צור קשר חיונית מאוד, מכיוון שחשוב להציע ללקוחות מספר ערוצי קשר שניתן לנהל בשיא היעילות. זה יבטיח שהלקוחות יוכלו ליצור קשר עם נציגי החברה בצורה הנוחה ביותר עבורם. להצעת מספר ערוצי קשר יש יתרונות אדירים גם עבור החברה. קודם כל, פריסת ערוצי תקשורת שונים נותנת לחברה תובנות לגבי האופן שבו הלקוחות שלה מקיימים אינטראקציה עם החברה. שנית כל, ריבוי ערוצי יצירת קשר עם לקוחות מקל על הלחץ על סוכני מרכז הקשר של החברה. פשר הדברים הם שהיא תוכלו לצמצם את זמני ההמתנה למוקד הטלפוני ולשפר את שביעות רצון הלקוחות הכללית – שני יעדי שירות לקוחות חכמים מאוד. כדאי לכם לחלוטין להמשיך לקרוא, ועל הדרך תבינו אילו ערוצי יצירת קשר על חברת הוט לשקול עבור החברה שלה.
האם הוט צור קשר דרך צ'אטבוטים יעזור לכם?
הפופולריות של צ'אטבוטים בקרב הוט צור קשר רק ממשיכה לגדול. הנה כמה מהסיבות לכך –
- צ'אטבוטים מספקים ללקוחות מענה מידי.
- צ'אטבוטים מספקים אלטרנטיבה יעילה לצ'אט חי המופעל על ידי אדם.
- צ'אטבוטים זמינים מסביב לשעון.
- צ'אטבוטים יכולים להתמודד עם שאילתות מרובות בבת אחת.
החיסרון העיקרי של צ'אטבוטים כערוץ ליצירת קשר עם לקוחות הוא שהם נאבקים בבקשות או בהודעות חריגות. הם יכולים להיות מומחים בשאילתות בסיסיות ובשאלות נפוצות, אבל הם יגרמו לבעיות מסובכות. אלו לא חדשות טובות אם לקוח נוטה לתסכול או שיש לו תלונה. כתוצאה מכך, הדרך הטובה ביותר להשתמש בצ'אטבוטים כערוץ ליצירת קשר היא לצד צ'אט חי המופעל על ידי אדם. באופן הזה, צ'אטבוטים יכולים להתמודד עם שאילתות פשוטות לפני מסירה לסוכן כאשר הבעיות מורכבות יותר. ככל שיתפתחו צ'אטבוטים, יותר ויותר מוקדים טלפוניים ישתמשו בשיטת הצ'אט הדו צדדית הזאת.
האם יצירת קשר הוט באמצעות צ'אט חי באמת טובה לכם?
הוט צור קשר באמצעות צ'אט חי אשר מופעל על ידי אנשים הוא ערוץ קשר פופולרי להפליא עבור רוב האנשים הדמוגרפיים. בפרט, סביר להניח שקבוצת הגיל בין שמונה עשרה לבין שלושים וארבע תעדיף צ'אט אינטרנט על פני כל ערוץ אחר. להלן מכמה סיבות עיקריות –
- עם כמה פתרונות צ'אט חי, אפשר להסלים את האינטראקציות לווידאו או לקול בלחיצת כפתור.
- המשמעות היא שלקוחות יכולים לקבל את הסיוע שהם צריכים בכל זמן ובכל מקום.
- סוכני צ'אט חי יכולים לספק תגובות מידיות ומעמיקות.
- בנסיבות מסוימות, צ'אט חי יכול לעבוד גם כערוץ ליצירת קשר עשרים וארבע שעות ביממה.
- יש לצ'אט חי זמן החזקה מופחת מאוד בהשוואה לתמיכה טלפונית.
- צ'אט חי מאפשר ללקוחות ליצור אינטראקציה עם סוכנים באתר האינטרנט, ומציע קלות ונוחות.
האם הוט צור קשר עם חברה דרך אפליקציית מסנג'ר יתכתב בהצלחה עם הצרכים שלכם?
הוט צור קשר עם חברה דרך אפליקציות מסנג'ר, כמו לדוגמה – Facebook Messenger או WhatsApp תמיד היו ערוצי קשר פופולריים בקרב הציבור, וכמובן שיתכתבו בהצלחה עם הצרכים שלכם. הסיבה לכך היא שהם מהירים, נוחים וחסכוניים. כיום, ארגונים יכולים ליהנות גם מההטבות הללו – הודות לצ'אט חי במדיה החברתית. עם סוג זה של אינטגרציה, אתם יכולים לדבר עם הלקוחות שלכם במדיה החברתית מתוך לוח המחוונים של הצ'אט החי שלכם. משם תוכלו אף לסקור את התובנות שערוצים אלה מספקים. לרבות – שליחי מדיה חברתית הם אחד הערוצים האפקטיביים ביותר לניתוח האם ההודעות מועברות ונקראות. אפליקציות אלו עשויות להיות גם חזקות להפליא לשידור מידע על ההצעות והמבצעים האחרונים. זה נכון במיוחד לגבי WhatsApp. יש לה בסיס משתמשים פעיל עצום – יותר ממיליארד בני אדם, ליתר דיוק. הודעות בערוץ זה נבדקות בתדירות גבוהה יותר מאשר דואר אלקטרוני.
האם צור קשר עם הוט דרך האימייל יספק אתכם?
בהחלט שכן, הוט צור קשר דרך האימייל בוודא יספק אתכם – אימייל הינו כלי רב תכליתי למעורבות באתר האינטרנט וערוץ יצירת קשר שבו אפשרי להשתמש על מנת לתקשר התכתבות אישית ותמיכת לקוחות. זוהי אחת האפשרויות הטובות ביותר לתקשורת רשמית, בעוד שאין בהכרח צורך בתגובה מידית. זה יכול לשמש אף לשם הפצה של חדשות ומידע על פני בסיס הלקוחות של החברה. אחת הדרכים היעילות ביותר להציע תמיכה במייל היא לענות למיילים בין אינטראקציות בזמן אמת בערוצי קשר אחרים. כמו למשל – אם סוכן איש קשר נמצא בין שתי שיחות צ'אט בשידור חי, הוא יכול להגיב לבקשות מייל בינתיים. במונחים של חסרונות, אחד מהלקוחות העומדים בדרישות לגבי מייל הוא שלוקח יותר מדי זמן לקבל תגובה. בעצם, זמן התגובה הממוצע לבקשות שירות לקוחות במייל הוא שתיים עשרה שעות ועשר דקות. ברם, לדואר אלקטרוני יש מספר שימושים אחרים שעושים את זה שווה לזמן של החברה. כמו למשל – כתובות המייל הן אחד ממזהות הלקוחות הפופולריים ביותר, בפרט בעת שימוש בתוכנת CRM. כתוצאה מכך, גם אם לא משתמשים במייל בתור ערוץ עיקרי ליצירת קשר, עדיין כדאי לאסוף כתובות מייל של לקוחות למטרות זיהוי ומיקוד מחדש.
מחשבות לסיום,
לא משנה באיזו תעשייה אתה משרת, העתיד של תקשורת הוט צור קשר טמון בחוויית לקוח בכל ערוצים. למעשה, זה אומר לחבר את כל ערוצי הקשר של חברת הוט, על מנת לספק מסע לקוח חלק.