הוט מכירות מספר טלפון

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לשלושה חודשים
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לשלושה חודשים
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לשלושה חודשים
  •  

כאשר דנים על הוט מכירות מספר טלפון, יש להבין כי טלפון הוא כלי רב עוצמה בכל הנוגע לתור ולסגירת מכירות. אף במידה ואתם יוזמים קשר עם לקוח חדש, מבצעים שיחה קרה, ואף במידה ואתם עוקבים אחרי לקוח פוטנציאלי, לדעת איך לבצע שיחות מכירה בשיא האפקטיביות עשוי להיות חלק בלתי נפרד מההצלחה שלכם. באם תחליטו להמשיך לקרוא, תבינו כי למכירות טלפוניות יש פור על פני אינטראקציות אחרות באופן הזה שהינן מתרחשות בזמן אמת, שלא כמו הודעות דיגיטליות, והן נשענות פחות על חיבור אינטרנט יציב מאשר על וידאו. חשוב מכך, בשיעור של חמישים ושבעה אחוזים מהקונים בדרג הבכיר וארבעים ושבעה אחוזים מהמנהלים מעדיפים ליצור קשר טלפוני. אם אתם יודעים להפיק את המרב מהשיחות והמעקבים הקרות שלכם, אתם אמורים גם להיות מסוגלים לתרגם בהצלחה יותר לידים ולהשקיע פחות זמן בהצגת לקוחות פוטנציאליים חדשים.


האם הוט מכירות מספר טלפון צריכה להתחיל בהבנה של מה שרוצים להשיג?

נכונה העובדה כי הוט מכירות מספר טלפון צריכה להתחיל בהבנה של מה שרוצים להשיג – יש לוודא שאתם מבינים בדיוק מה שאתם מעוניינים להשיג עם השיחה הקרה שלכם, בטרם שתקפצו לטלפון. כמו למשל –  המטרה שלכם יכולה להיות – להבין טוב יותר את זרימת העבודה של הלקוח הפוטנציאלי שלכם, לגלות מי מעורב בהחלטות הרכישה שלהם, לקבוע פגישה לשיחת המשך, לתכנן קבוצת שאלות ספציפית יעזור לשמור על השיחה לנוע לעבר המטרה שלכם. מדוע בדיוק זה עובד? באמצעות ביסוס התוצאה המושלמת שלכם – ולמידת כמה פרטים על האדם שאתם מתכננים לפנות אליו – השיחה שלכם תישמע פחות כמו שיחה קרה ויותר כמו הצעת עזר. יש ליישם הליך זה בן חמישה שלבים, במשך דקה וחצי בלבד. תגלו את השם המועדף על הליד שלכם ואיך בדיוק לבטא אותו. תדעו את שם התפקיד שלו. תבינו מה החברה שלו עושה. תכינו שלוש הצהרות מפתח בנוסף לשאלותיכם – הקדמה מושכת תשומת לב, הצהרה או שתיים להתמודדות עם ביטולים והודעת דואר קולי בלתי נשכחת, ואף תתרגלו את השיחה שלכם עד שהיא תישמע טבעית.

הוט מכירות מספר טלפון
הוט מכירות מספר טלפון


האם הוט צריכה להתמקד בהבנה מתי הזמן הכי נכון להתקשר?

בוודאי כי הוט מכירות מספר טלפון צריכה להתמקד בהבנה מתי הזמן הכי נכון להתקשר – תדעו את הזמן הטוב ביותר להתקשר – על פי מנעד נרחב של מחקרים, נמצא כי הזמן האידיאלי לשיחה קרה הוא בין 16:00 ל-17:00, ביום רביעי או חמישי. למרות שאולי לא תוכלן לדחוס את כל השיחות הקרות שלכם לשעתיים בשבוע, כדאי לנצל את הזמנים האלה בכל הזדמנות אפשרית. למה זה עובד? – לקוחות נוטים פחות לראות את השיחה שלכם כהפרעה ברגע שהם נמצאים במצב רגיעה בסוף יום העבודה. כמו כן, באמצע השבוע, לא רק שהייתה להם הזדמנות להתעדכן ברשימת המטלות שלהם, הם עדיין לא מוכנים להתחיל לסכם את העניינים לסוף השבוע. ברם, לא משנה מתי אתם מתקשרים, התמדה היא חיונית.


האם הוט מכירות מספר טלפון מחייבת לחקור את המתחרים של הליד?

מן הסתם, הוט מכירות מספר טלפון מחייבת לחקור את המתחרים של הליד שלכם – חלק מתכנון שיחות המכירה של חברת הוט צריך לכלול זיהוי המתחרים הגדולים ביותר של הלקוח הפוטנציאלי שלה וקביעת –  אסטרטגית שיווק, הצעת מכירה ייחודית, תמונת מותג. היא תהיה בעמדה טובה יותר להתאים את הפתרונות שלה לצרכי הלקוח שלה אם תבין מול מה היא עומדת.


האם מכירות של הוט של טלפון חייבות להתמקד בהקדמה  נכונה?

יש לציין, כי הוט מכירות מספר טלפון חייבות להתמקד בהקדמה נכונה – ייתכן שלא יהיה לנציגי חברת הוט הרבה זמן לעשות רושם ראשוני טוב. מכיוון שכך, עליה להשתמש בעצות המכירה הטלפוניות האלה כדי להתחבר במהירות לליד שלה במהלך ההיכרות עם שיחת המכירה שלה. שתפנה תמיד ללקוח הפוטנציאלי שלה בשם. תעבור מיד לסיבה לשיחה שלהם, תוך כדי הדגשת "מה יש להם". להמשיך עם מספר שאלות קלות לתשובה כדי לגרום ללקוח לדבר. לא לשכוח להתמקד בעיקר בלקוח הפוטנציאלי שלה, לא במוצר שלה.


לפינלה,

חלק מאנשי המכירות והשיווק נקלעים כל כך לתפקידים אדמיניסטרטיביים שהם מפסיקים לתעדף שיחות מעקב. כאשר חושבים על הוט מכירות מספר טלפון, מבינים כי מעקב הוא לא רק הדרך הטובה ביותר להבטיח עסקה, הוא בונה אמון לקוחות שיכול להוביל למכירות נוספות או להמלצות והפניות חשובות. תזמון זמן לשיחות המשך בסדר היום יגדיל את הסיכוי שיתרחשו.

הוט מכירות מספר טלפון

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: