הוט מכירות בסלולר

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

חבילת גלישה 150GB

  • חבילת גלישה 150GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 110 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
26
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G READY

  • חבילת גלישה 300GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 180 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
29
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G 750GB

  • חבילת גלישה 750GB
  • 5,000 דקות שיחה ו-5000 SMS
  • 500 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
54
90
לחודש בלבד!
  •  

כאשר מסתכלים על הוט מכירות בסלולר, קשה להכחיש את החשיבות של טכנולוגיה וחדשנות כשזה נוגע לפעילות עסקית. עם הכול לפי דרישה, מכשירי טלפון ניידים ומכירות ניידות כאן והם כאן כדי להישאר. לקוחות מצפים להזמנת מוצרים מידית עם אישור הזמנה בזמן אמת. טוב תעשו אם תקבלו החלטה לקרוא את דברינו שמוצגים לעיל, למראשיתם ועד לסופם, וכך תיווכחו, למשל – שאם העסק שלכם לא יכול לספק מכירות ותהליכים בזמן אמת, הוא יהיה מוכרח להישאר מאחור. היכולת לספק לצוות המכירות שלכם את קטלוג המוצרים שלכם באופן אלקטרוני, לדוגמה – לרבות ספירת מלאי מעודכנת, או לחלופין רכישה לאלתר מהמלאי של החברה, לא רק נחוצה, כי אם אף נדרשת. העולם המונע באמצעות הטכנולוגיה לא מתכוון לעזוב, ואין ספק בכך.


מה הוא מוקד שיווק הוט?

צוות הוט מכירות בסלולר  שמותאם לטלפון הנייד משמעו כי צוותי מכירות כבר לא יוצאים לפגישה עם לקוחות ואז חוזרים למשרד, על מנת להתעסק בניירת שלהם. במקום זאת, לצוות מכירות המותאם לנייד יש את כל הכלים שהם צריכים, כדי לדבר עם לקוחות פוטנציאליים, להראות להם מה הם מוכרים ולסגור את העסקה, הכול על ידי מכשירי טלפון סלולריים. מידע לצוות המכירות וללקוחות יכול להיות זמין מכל מקום. לצוות מכירות המותאם לטלפון הנייד יש גישה לרשת החברה שלו מכל מקום והוא יכול להשתמש במשאבים, קבצים משותפים ומסמכים הדרושים לסגירת מכירה במקום.

הוט מכירות בסלולר
הוט מכירות בסלולר


האם המכירות של הוט בסלולר יותר מגניבות?

בלי כל ספק, הוט מכירות בטלפון יותר מגניבות – עם טלפונים ניידים, צוות המכירות המותאם לנייד שלכם עשוי להיות רספונסיבי במיוחד כשהם מחוץ לאתר. הם יכולים להגיב לדואר אלקטרוני, לקבל שיחות בדרכים, להתקשר לפגישות וידאו ולענות על שאלות מחברי צוות אחרים, וכיוצא בזאת. הם לא צריכים לחכות עד שהם חוזרים לשולחן שלהם, כדי להיכנס לדואר אלקטרוני, או לחלופין למיין את הניירת. הם יכולים לקבל החלטות מהר יותר וההיענות הזאת יכולה להוביל קדימה את החברה.


האם עם צוות הוט מכירות תרגישו יותר מוכנים?

ברור מאליו, כי עם צוות הוט מכירות בסלולר תרגישו יותר מוכנים – כשאתם יוצאים לפגוש לקוח, בדרך כלל קיים מידע רקע כל שהוא, שאתם צריכים להיות מוכנים לפגישה שלכם. אם אתם במטוס, אתם יכולים לקרוא על נתוני הלקוח במכשיר הטלפון הנייד בזמן שאתם בטיסה. מכשירי טלפון סלולריים מאפשרים לכם להסתכל על מערכות ניהול קשרי לקוחות מכל מקום ולהתעדכן כך שאתם תהיו מוכנים יותר לפגישות שלכם. עם גישה למידע עסקי כמעט מכל מקום, אתם עשויים להיות מוכנים לענות על שאלות, לפגוש לקוחות חדשים ולסגור עסקאות.


האם צוות מכירות הוט בסלולר יספק לכם מידע יותר עדכני?

אין כל ספק, כי צוות הוט מכירות בסלולר יספק לכם מידע עדכני יותר – עם גישה לרשת העסק שלכם ממכשיר טלפון נייד, אתם יכולים להסתכל על מערכת ניהול המלאי המקוונת שלכם, ואף לבדוק את רמות המלאי. כמו למשל – במידה ואתה משוחחים עם לקוח שמחפש לבצע רכישה גדולה מהרגיל, אתם בוודאי מעוניינים לוודא כי אתם מסוגלים למלא אותה. משום שאתם יכולים לעשות צ'ק לתוך מערכת ניהול המלאי המקוונת שלכם ממכשיר הטלפון הנייד, אתם עשויים לראות מידע בזמן אמת ועדכני על מה שיש במלאי. כמו כן, אתם יכולים לראות אם יש לכם את היכולת לספק את ההזמנה הזו עכשיו או מה זמן ההמתנה.


האם באמצעות שירותי אפליקציית הוט מכירות בסלולר תזכרו בני אדם שפגשתם?

בהחלט, באמצעות שירותי אפליקציית הוט מכירות בסלולר תזכרו בני אדם שפגשתם – רשימות אנשי הקשר בטלפון הסלולרי שלכם נפלאות, אבל בשביל ללכוד במהירות את שמות האנשים, המקום שנפגשתם, הקשר שלהם עם אנשי קשר אחרים והערות אישיות משלכם, השתמשו באפליקציה כזאת או אחרת. על מנת לגרום לפגישה הזאת "להידבק" בזיכרון שלכם, הוסיפו תמונות, וידאו, כמו גם הערות קוליות.


הבה ונחכימה…

כיום, מכשירים ניידים וחבילות נתונים בלתי מוגבלות נמצאים בכל מקום, ועל כך תעיד חברת הוט מכירות בסלולר. זה כמעט בלתי אפשרי לעשות עסקים בלעדיהם. זה לא רק שינה את הדרך בה אתם עושים עסקים ואת אופן הפעולה של צוותי המכירות שלכם, אלא הרבה מעבר לכך.

הוט מכירות בסלולר

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: