הוט מובייל חבילות

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

חבילת גלישה 150GB

  • חבילת גלישה 150GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 110 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
26
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G READY

  • חבילת גלישה 300GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 180 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
29
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G 750GB

  • חבילת גלישה 750GB
  • 5,000 דקות שיחה ו-5000 SMS
  • 500 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
54
90
לחודש בלבד!
  •  

עצם הרעיון של קידום הנחה הוצג לראשונה באמצעות קוקה קולה בשלהי המאה התשע עשרה. היא הייתה החברה הראשונה שהתנסתה באסטרטגיות תמחור מוזלות, והציעה קופונים שמתאימים לכוס קולה אחת בחינם. הרעיון הפשוט הזה בעצם הציג את המוצר לשוק, עם הצלחה ושיעור מעורבות גבוהים במיוחד שגרמו למיליארדי קופונים מאומתים. מטבע הדברים, הסיכוי למסע פרסום מוצלח במיוחד כמו זה מפתה חברות רבות. ועל כן, הוט מובייל חבילות נובע מהרצון להביא שפע של לקוחות חדשים, או גם למשוך לקוחות קיימים בחזרה בשביל להרוויח יותר, מה שיכול בתורו להוביל למנעד נרחב של נקודות מחיר וכל מיני דרכים לקדמו. כדאי לכם להמשיך לקרוא, וכך תתוודעו לעצם הרעיון של הוט מובייל חבילות.

למה הוט מובייל מציעה חבילות?

סוחרים מודרניים יידעו שתמחור מוזל, כמו למשל – הוט מובייל חבילות, הוא הכול מלבד טירוף. במקום זאת, זוהי דרך שימושית להפליא להניע מכירות ולהגביר את מעורבות הלקוחות. בין אם חברת הוט משתמשת בקודי הנחה או בין אם היא משתמשת בהנחות אוטומטיות באתר האינטרנט שלה, היתרונות של החבילות כוללים כלהלן –

1.      להרוויח לקוחות חוזרים – אם החנות כבר מכרה מוצרים ללקוח, שימוש בהנחות או במבצעים או בחבילות עשוי להיות מפתה מספיק כדי להחזיר אותם.

2.      קודים עוזרים לשלוט בחבילות – באמצעות השימוש בקודי הנחה, סוחרים יכולים ליישם את ההגבלות שלהם. אפשרי לקבוע אסטרטגיית חבילה למכירת כמות מסוימת               של  מוצרים ובעזרת מעקב אחרי כמה קודי הנחה מאומתים, לחברה יכולה להיות שליטה מתי הקודים פעילים.

3.   מעקב אחר ביצועי ההמרות – על ידי מעקב אחר קודים ספציפיים ואופן השימוש בהם, אפשר לראות כיצד הלקוחות מקיימים אינטראקציה עם אתר האינטרנט של החברה,        והן מאיפה הם הגיעו.

הוט מובייל חבילות
הוט מובייל חבילות

מה האינטרס של הוט מובייל חבילות?

האינטרס של הוט מובייל חבילות מתחלק לשלושה –

1.      רכישה של לקוחות חדשים – השמעה על מחירים נמוכים יותר או הצעות רגישות לזמן יכולה להספיק הבאה של לקוחות חדשים. אפשר לומר זאת גם על לקוחות שלא                ידעו בעבר על חנות או מותג, וגם על לקוחות שלא רכשו מחנות או מותג עקב מחירים שנתפסו כגבוהים מדי.

2.      יצירת בלעדיות – אף במידה וזה עבור לקוחות VIP, ואף במידה וזה משמש לשימור לקוחות, קודי הנחה מותאמים אישית וייחודיים, אפילו קודי שימוש חד פעמיים, עשויים          ליצור אווירה של בלעדיות. חבילות אלו יופיעו בהתאמה אישית עבור הלקוחות תוך כדי התחשבות בהם, ויציעו להם חווית לקוח חיובית יותר.

3.      היפטרות ממלאי שלא נמכר – אחת הסיבות הכי נפוצות להורדת מחירים של מוצרים יכולה להיות פשוט להגדיל את הסיכוי שייקנו. הרצון הזה הוא אוניברסלי עבור כל                  מוצר, אבל אם מוצר נשאר לא נמכר, החבילה שלו עשויה להפוך לדרך היחידה לייצר מספיק עניין כדי לשלוח אותו. זה יכול להיגרם מכמה סיבות, בשל מוצר שהוא רגיש               לזמן, כדוגמת – מוצרים מתכלים, ובשל חישוב שגוי פשוט בביקוש.

מה הן שתי חבילות של דור 5?

והנה הן שתי הוט מובייל חבילות דור 5 –

  1. חבילת GB 200 G READY TV 5 – האפליקציה של התוכן NEXT TV עם הסדרות הכי חזקות של חברת הוט בטלפון הנייד באיכות של דור 5, מאתיים גיגה בייט לגלישה כל חודש, תמורת עוד תשלום תיעשה הכנה לגלישה בדור חמישי, שירות של הוט מובייל סייבר בחינם, מאתיים וחמישים דקות שיחה לעשרים ושבעה יעדים ניידים ואף נייחים במרחבי תבל, גלישה חופשית בכל מיני אפליקציות נבחרות, והן שלושת אלפים דקות שיחה והודעות SMS במדינת ישראל. כל הטוב הזה רק בשלושים וארבעה ₪ ותשעים אג"ח למשך חודשיים, כאשר בתום ההטבה המחיר יעלה כמובן לארבעים וארבעה ₪ ותשעים אג"ח, לעוד חודשיים.
  2. חבילת GB 1000 G TV 5 – האפליקציה של התוכן NEXT TV עם הסדרות הכי חזקות של חברת הוט בטלפון הנייד באיכות של דור 5, אלף גיגה בייט לגלישה כל חודש, שירות של הוט מובייל סייבר בחינם, מאתיים חמשת אלפים דקות שיחה לעשרים והודעות SMS במדינת ישראל. גלישה חופשית באפליקציות נבחרות. כל הטוב הזה רק בשלושים ותשעה ₪ ותשעים אג"ח למשך חודשיים, כאשר בתום ההטבה המחיר יעלה כמובן לחמישים ותשעה ₪ ותשעים אג"ח, לעוד שלושים וארבעה חודשים.

האם החבילות של הוט מובייל באמת שוות?

תראו בעצמכם עד כמה הוט מובייל חבילות באמת שוות –

  1. חבילת GB 200 G READY TV 5 – האפליקציה של התוכן NEXT TV עם הסדרות הכי חזקות של חברת הוט בטלפון הנייד באיכות של דור 5, מאתיים גיגה בייט לגלישה כל חודש, שירות של הוט מובייל סייבר בחינם, מאתיים וחמישים דקות שיחה לעשרים  ושבעה  יעדים ניידים ונייחים בעולם, שלושת אלפים דקות והודעות SMS במדינת ישראל. גלישה חופשית באפליקציות נבחרות. כל הטוב הזה רק בשלושים וארבעה ₪ ותשעים אג"ח למשך חודשיים, כאשר בתום ההטבה המחיר יעלה כמובן לארבעים וארבעה ₪ ותשעים אג"ח, לעוד עשרים ושניים חודשים.
  2. חבילת GB 1000 G TV 5 – האפליקציה של התוכן NEXT TV עם הסדרות הכי חזקות של חברת הוט בטלפון הנייד באיכות של דור 5, אלף גיגה בייט לגלישה כל חודש, שירות של הוט מובייל סייבר בחינם, מאתיים חמשת אלפים דקות שיחה לעשרים ושבעה יעדים ניידים ונייחים בעולם, חמשת אלפים דקות שיחה והודעות SMS במדינת ישראל. גלישה חופשית באפליקציות נבחרות. כל הטוב הזה רק בשלושים ותשעה ₪ ותשעים אג"ח למשך חודשיים, כאשר בתום ההטבה המחיר יעלה כמובן לחמישים ותשעה ₪ ותשעים אג"ח, לעוד שלושים וארבעה חודשים.

ונקודה ממש אחרונה…

כאשר בוחנים אסטרטגיית תמחור של מוצרים, גורמים רבים נכנסים לתמונה. מותג יכול להשקיע רבות באיכות מוצר, בתחושת בלעדיות או באלמנטים אחרים שהופכים את הרעיון של הנחה או נמוכה יותר המחירים שלהם סותרים את השיווק שלהם בכללותו. זהו תמחור פרימיום – יצירת תפיסת לקוחות שמגדירה את המותג והמוצרים כטובים ומעל המתחרים, ובכך הוט מובייל חבילות מצטיינת.

הוט מובייל חבילות

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: