הוט מובייל טלפון

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

חבילת גלישה 150GB

  • חבילת גלישה 150GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 110 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
26
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G READY

  • חבילת גלישה 300GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 180 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
29
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G 750GB

  • חבילת גלישה 750GB
  • 5,000 דקות שיחה ו-5000 SMS
  • 500 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
54
90
לחודש בלבד!
  •  

כאשר נשתמש בטכנולוגיית רשת 3G ללקוחות, כפי שמציעה הוט מובייל טלפון, תיהנו ממהירות גבוהה עבור התקשורת שלכם, שהיא הרבה יותר טובה מטכנולוגיית רשת 2G, או לחלופין מטכנולוגיה קודמת אחרת לשימוש בתקשורת נתונים. אם תכבדו את פועלנו, ותחליטו לקרוא למן ראשית דברינו ועד לתומם במאמר שלפניכם, תתוודעו לערב רב של עובדות ומידע על כל היתרונות של טלפונים ניידים 3G, על מנת לדעת יותר על דור 3G. באופן כללי, טכנולוגיית 3G מאפשרת טכנולוגיה מתקדמת, שירותי מולטימדיה וקיבולת רשת גדולה יותר, היא עוזרת למנעד נרחב יותר של טלפונים ניידים לפעול ברשת, היא מאפשרת ספקטרום רדיו רחב יותר המסייע בהעברת נתונים מהירה יותר והספקים יכולים לספק 3G בעלות מופחתת בהשוואה לטלפונים ניידים – 2G.

מה הן המעלות הניכרות של הוט מובייל טלפון?

המעלות הניכרות של הוט מובייל טלפון הן כלהלן –

1.      בלגן בתמונה מאפשר הצגת מוצרים ובעיות בצורה ויזואלית.

2.      קצב העברת נתונים מהיר יותר.

3.       ניתן לפתח ולהשתמש באפליקציה עתירת נתונים יותר.

4.       זמינות של קבוע.

5.      שירותי מולטימדיה זמינים.

6.       גישה לאינטרנט מכל מקום.

7.       תעריף שיחות זול ברחבי העולם.

8.       אבטחה ואמינות הן יותר.

9.       מכשירים מקוונים תמיד.

10.      לספק יכולת פעולה הדדית בין ספקי שירותים.

11.      לקוחות יקבלו רשת מהירה עבור תקשורת הנתונים.

12.      זה מהיר במיוחד מרשתות קודמות.

13.      לקוחות יכולים להשתמש בכל המתקנים בו זמנית.

14.      לקוחות יכולים לראות וידאו.

15.      הזרמת וידאו ללא הפרעה בטלפונים.

16.      טוב ליישום עתיר נתונים.

17.      הלקוח יקבל פס רחב אלחוטי.

18.      שיחת וידאו ו- MMS גדול.

הוט מובייל טלפון
הוט מובייל טלפון

באילו שתי דרכים יתמוך בכם טלפון הוט מובייל?

הדרכים שבהן יתמוך בכם הוט מובייל טלפון הן כלעיל –

  1. עם טכנולוגיית 3G, אתם יכולים להוריד סרטים מהר מאוד הודות לקצב המוגבר של העברת הנתונים ותוכלו לצפות בתוכניות הטלוויזיה המועדפות עליכם בטלוויזיה באינטרנט, אם אתם משתמשים במכשיר הטלפון הנייד שלכם למסמכים עסקיים, הורדת הקבצים מהר יותר מה שחוסך לכם זמן ומאפשר לכם להשלים משימות מהר יותר.
  2. אינטרנט 3G עוזר לכם להשתמש בטלפון הנייד שלכם בתור כלי ניווט GPS, לרוב המכשירים יש מפה מובנית ביחידה המזהה את מיקומך הנוכחי, מערכת ה- GPS מסוגלת לספק לכם הנחיות מהמיקום שלכם למיקום שאתם מציינים, כאשר רוב היחידות מסוגלות לספק הנחיות נסיעה גם כן.

מה מתאפשר באמצעות הוטמובייל טלפון?

מה שמתאפשר באמצעות הוט מובייל טלפון הוא שטכנולוגיית 3G מאפשרת שירותים מבוססי מיקום כמו למשל – דיווחי מזג האוויר בנייד, זה זול יותר לספקים. ברם, התוכניות יקרות יותר בגלל העלות הגבוהה של הטמעת רשת 3G, טכנולוגיית 3G מאפשרת שיחות וידאו, שיחות ועידה עסקיות בין ערים , מדינות וכיוצא בזה.

האם באמצעות שירותי הוט מובייל טלפון תוכלו באמת לראות עם מי אתם משוחחים?

באופן ברור למדי, באמצעות שירותי הוט מובייל טלפון תוכלו באמת לראות עם מי אתם משוחחים – כאשר אתם משתמשים במכשיר הטלפון הנייד 3G שלכם לביצוע שיחות, אתם יכולים לראות את האנשים שאתם מדבר אתם ולהיפך, כאשר לאדם השני יש קישוריות 3G והמכשיר עם מצלמת אינטרנט, קישוריות הפס הרחב המהירה הופכת את שיחות ועידה בווידאו לקלות  וליעיל. כמו כן, אתם יכולים להשתמש בצ'אט בצורה יעילה יותר ולעדכן את דפי הרשתות החברתיות שלכם הרבה יותר קל בגלל רוחב הפס הגבוה יותר.

האם טלפון הוט מובייל מאפשר לכם לראות ממש תמונה?

בהחלט, הוט מובייל טלפון מאפשר לכם לראות ממש תמונה – הודעות התמונה מאפשרות להציג את המוצרים, ההתקדמות או הבעיות בצורה ויזואלית, ניתן לפתח ולהשתמש באפליקציות עתירות נתונים יותר, טכנולוגיית 3G עוזרת לאנשים לגשת בקלות למוזיקה, תמונות וסרטונים ויוצרים שוק גדול ופתוח יותר עבור אלה תעשיות בפרסום.

האם HOT MOBILE טלפון פותחת בפניכם גישה לרשת האינטרנט?

רוב ספקי שירותי האינטרנט, כמו לדוגמה הוט מובייל טלפון – מספקים לכם כרטיסי נתונים 3G ומודמים 3G כדי לצייד את המחשב הנייד שלכם בגישה לאינטרנט במהירות גבוהה. אם יש לכם חשבון עם ספק האינטרנט שלכם, אתם יכולים פשוט להכניס את כרטיס הנתונים למחשב האישי שלכם, כמו גם לחבר את מודם ה- 3G באמצעות אחד של יציאות ה- USB במחשב הנייד שלכם.

וכך ניפרד…

אנשי עסקים עם טלפונים סלולריים 3G, שנרכשים דרך הוט מובייל טלפון, יכולים לנסוע מבלי לשכור או לקנות טלפונים ניידים חדשים בזכות רשת ה- 3G, רוחב פס הוא המדד ליכולת השידור, רוחב פס גבוה מאפשר לכם גישה מהירה וקלה לכל כלי המולטימדיה והאינטרנט המועדפים עליכם, בדיוק כמוכם היו בבית במחשב וזו אחת מנקודות המכירה של 3G. אתם יכולים לשלם את החשבונות , להזמין הזמנות לארוחת ערב , לעדכן דפי רשתות חברתיות ולבדוק דואר אלקטרוני, הכול תוך כדי תנועה.

הוט מובייל טלפון

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: