הוט מובייל הצטרפות

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

חבילת גלישה 150GB

  • חבילת גלישה 150GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 110 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
26
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G READY

  • חבילת גלישה 300GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 180 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
29
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G 750GB

  • חבילת גלישה 750GB
  • 5,000 דקות שיחה ו-5000 SMS
  • 500 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
54
90
לחודש בלבד!
  •  

החנות הינה המקום הראשון אליו פונים רבים וטובים אשר חפצים בשירותים של הוט מובייל הצטרפות. בהרבה מקרים, כמעט את כל התהליך של ההצטרפות להוט מובייל אפשרי לעשות בטלפון או באינטרנט מבלי להיכנס לחנות פיסית בכלל. אנחנו לחלוטין מקווה שתחליטו לקרוא את המאמר הזה מהתחלתו ועד לסופו, וכך תבינו גם שאתם יכולים למעשה לשמור את מספר הטלפון הנייד שלכם – חלפו מזמן התקופות שלאורן הייתם חייבים להתהדר במספר טלפון נייד חדש כאשר מחליפים ספק של טלפון נייד. במרבית מן המצבים, באפשרותכם פשוט להעביר את מספר הטלפון הנייד שלכם מהספק הקודם שלכם.  כל מה שאתם רק צריכים זה לוודא שתכנית הטלפון הנייד הנוכחית שלכם, בחברת תקשורת עדיין פעילה כשאתם מפעילים הוט מובייל הצטרפות. העברה של מספר טלפון אף זקוקה למידע חשוב מבעל החשבון הראשי.


האם הוט מובייל הצטרפות משמע שאתם חייבים להחליף מספר טלפון נייד?

ברור מאליו, כי הוט מובייל הצטרפות משמע שאתם ממש לא חייבים להחליף את מספר הטלפון הנייד שלכם – המון ספקים תומכים כיום בתכניות שבהן אתם יכולים להביא מספר טלפון נייד משלכם. המובן של הנאמר פה הוא שיש לכם את היכולת לשמור את מספר הטלפון הנייד הנוכחי שלכם. ייתכן שתצטרכו לספק לחברת הוט ביטול של נעילת הטלפון הנייד, או לחלופין את כרטיס ה- SIM שלכם – אם החשבון שלכם עומד בקריטריונים לביטול הנעילה, הספק הנוכחי שלכם, הווה אומר – חברת הוט, יכולה לבטל את נעילת הטלפון הנייד שלכם. מרבית הספקים כיום מסוגלים לעשות זאת אף באמצעות הטלפון או באמצעות האינטרנט.

הוט מובייל הצטרפות
הוט מובייל הצטרפות


לפני שמצטרפים להוט מובייל עליכם לוודא שהוט מובייל הציעה לכם הצעת מחיר ותנאים משתלמים?

מן הסתם, לפני שבוחרים באופציה של התחברות, עליכם לוודא כי חברת הוט מובייל הציעה לכם הצעת מחיר ואף תנאים מאוד משתלמים – ספקים רבים מציעים תכניות שדרוג לאייפון, כמו גם תכניות דומות עם סוגי מכשירי טלפון נייד אחרים. אלו ממש פנטסטיים, מכיוון שאתם יכולים לפצל את המחיר של הטלפון הנייד בחלוקה על ידי כמה תשלומים, אך באם אתם תרים אחרי התרחיש של לעבור לספק טלפון סלולרי חדש, זה יכול ליצור עוד שלב בתהליך שלכם. במידה ואתם עדיין חייבים כסף על הטלפון הנייד הנוכחי שלכם, תהיו חייבים לשלם את מלוא הסכום בטרם שתוכלו לעבור מספק סלולרי אחד למשנהו. כמו כן, בוודאי שאתה רוצים לוודא שלא יהיו לכם דמי תשלום של סיום התקשרות. בכל מיני מקרים, הספק החדש שלכם יכסה את אלה כחלק מעסקה, אבל תרצו לבדוק עם הספק הישן והחדש שלכם הכול כדי לברר מראש מה המדיניות לגביכם.


האם לפני הצטרפות עליכם לוודא שהפרטים בטלפון שלכם אכן מגובים?

אכן, לפני ביצוע הוט מובייל הצטרפות עליכם לוודא שהפרטים בטלפון שלכם אכן מגובים – זה יותר אמצעי זהירות לעשות. במציאות העכשווית, רוב הטלפונים הניידים החכמים מסוגלים להעביר מידע כמו למשל – תמונות ואנשי קשר באמצעות כניסה עם מזהה ספציפי למכשיר או לענן. לפני שתתחילו בתהליך של מעבר לחברת הוט, כדאי שתגבו את נתוני הטלפון הנייד שלכם לשירות ענן, או למחשב שלכם לשם שמירה בטוחה של הנתונים.


האם זה אלמנטרי לבחון מבעוד מועד את ההצעה של הוט מובייל הצטרפות?

זה בהחלט אלמנטרי לבחון מבעוד מועד את ההצעה של הוט מובייל הצטרפות – לפני שאתם עושים את "קפיצת הראש, זה הזמן לעשות קצת עבודת חקר. תטפחו על גבי כובע השרלוק שלכם, ותתפסו את זכוכית המגדלת שלכם, על מנת להכיר מקרוב את התמחור, התוכניות, מכסי הנתונים של הספק החדש שלכם – והכי חשוב – הכיסוי. זה אלמנטרי, אף אחד ממכם בוודאי לא רוצה להחליף לספק טלפון נייד חדש רק כדי לאבד את הקליטה הטובה שלו.


האם יש דרכים לפנייה בטרם ההצטרפות להוט מובייל?

מן הסתם, יש דרכים לפנייה לספק השירות החדש שלכם, בטרם הוט מובייל הצטרפות – עכשיו, לאחר שסידרתם את כל המידע שלכם והחלטתם להצטרף לשורותיו של ספק חדש, הגיעה השעה לבצע את המעבר באופן רשמי. אתם יכולים לבצע את המעבר לחברת הוט מובייל בצורה מקוונת או בצורה אישית, אך לעתים יש מישהו שם שידבר אתכם על התהליך שהוא הטוב ביותר, וטוב מאוד שתקבלו טיפים ועצות נבונות מראש.


אחרון הדברים

אם אתם ממש לא קשורים לטלפון הנייד שלכם מבחינה רגשית או פיסית, המסחר בו יכול להיות כדאי. טרייד אין הוא דרך קלה לקבל אשראי לטלפון הנייד החדש הבא שלכם, או לכסות את כל המסים והעמלות שאתם עשויים להיות חייבים עם ביצוע הוט מובייל הצטרפות.

הוט מובייל הצטרפות

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: