טריפל משפחתי עד 1000MB
טריפל משפחתי עד 500MB
טלוויזיה בלבד
יש לבחור באופציה של הוט התחברות טלפון, מכיוון שאפליקציית מובייל היא אחת הטרנדים הצומחים ביותר והרבה חברות רבות משתמשות בה, לשם מיתוג, שיתוף הלקוחות שלהן, ניהול זרימות העבודה היום יומית שלהן ואף שיפור הפרודוקטיביות שלהן. בסביבות שישים ושלושה אחוזים מאוכלוסיית העולם משתמשים בטלפונים ניידים והן מיליוני יישומים יורדים מדי חודש. אפליקציה לטלפון הנייד הינה העתיד של ניהול עסקים וכן של שיפור היעילות. במציאות העכשווית, יותר ויותר בתי עסק עושים שימוש באפליקציות לטלפון הנייד, על מנת לנהל את צוותי המכירות שלהם. פשוט תזרמו עם הקריאה, ותבינו למה הוט התחברות טלפון כל כך מומלצת כיום.
האם הוט התחברות טלפון מתאפשרת על ידי אימון בדרכים?
ברור מאליו, כי הוט התחברות טלפון מתאפשרת על ידי אימון בדרכים – בין כל הפגישות והישיבות, ייתכן שצוות המכירות שלכם ממש לא יספיק להשתתף באימון מלא. אז איך תסדרו את האימון שלו כשיש לו חסך אמתי בזמן? מכשירי טלפון ניידים באים להציל אתכם, שוב. אימון טלפון נייד הוא לא דבר חדש. חברות ומוסדות חינוך משתמשים בהדרכה ניידת עבור הלומדים העסוקים שלהם. אז אתם יכולים לעשות את אותו הדבר, על מנת להעביר הדרכת מכירות לצוות המכירות שלכם. זה יחסוך לכם הרבה זמן וזה מאוד יעיל. אימון בטלפון נייד מיועד לבני אדם שבדרכים. גושי ידע קצרים נוצרים באופן הזה שהלומדים יוכלו לקרוא אותו בכל זמן ובכל מקום. זה מסייע להם להישאר מעודכנים בכל זמן נתון, מבלי להשפיע על לוחות הזמנים של העבודה שלהם. כמו כן, אתם יכולים לכלול סרטונים קצרים וקבצי אודיו, בשביל לשמור על האימון מושך. אפשרי לצייד טלפונים ניידים במצגות וסרטונים על המוצרים, באופן הזה שניתן לגשת אליהם בכל זמן ובכל מקום, בין פגישות, בזמן נסיעה, בזמן הפסקה וכיוצא בזאת. אנשי המכירות יכולים תמיד לרענן את הידע ולהתעדכן בכל עובדות ומספרים.

האם להתחבר לטלפון של הוט פירושו אפשרות מעקב אחרי מטרות העובדים?
מן הסתם, הוט התחברות טלפון פירושה אפשרות מעקב אחרי המטרות של העובדים שלכם – אתם עשויים לקבל תצוגה בזמן אמת של ביצועי צוות המכירות שלכם. עם אפליקציה לטלפון הנייד, באפשרותכם לעקוב אחרי המטרות שלו ולתת לו משוב מתאים בכל זמן נתון שיידרש. בנוסף לכך, העובדים יכולים לראות את היעדים החודשיים או הרבעוניים שלהם ולפעול להשגת היעדים שלהם. זה מסייע לכולם להישאר במסלול ולהשיג את היעדים שלהם. צוות המכירות בכל רגע נתון בלחץ לסגור עסקה ולהביא לקוחות חדשים. עם ראייה מקיפה של היעדים שלו מולו, הוא יידע כמה הוא השיג וגם כמה עוד מאמץ הוא מוכרח להשקיע, והוא יכול לתכנן אסטרטגיה בהתאם. פיתוח תוכן ראשון לטלפון הנייד עבור צוות המכירות עוזר לו להציג את המוצרים ללקוחות בצורה טובה יותר. צוות המכירות יכול להראות ללקוחות מצגת של PowerPoint אינטראקטיבית או סרטון על המוצר בטלפונים הניידים או הטאבלטים שלהם.
האם אפליקציה ייעודית של הוט התחברות טלפון מגבירה את יעילות כוח המכירות?
בוודאי שנסכים עם האמירה שלפיה אפליקציה ייעודית של הוט התחברות טלפון מגבירה את יעילות כוח המכירות – תכנון טוב יותר גורם לצוות המכירות להיות בטוח ולהשיג יותר תוצאות עם פחות משאבים. אפליקציית מכירות נותנת לכוח המכירות דרך לבצע ביצועים טובים יותר בשטח, אף במידה ועסקינן אודות קבלת הזמנות, ואף במידה ועסקינן אודות חופשת נוכחות או דיווח. שימוש באפליקציה לדיווח משפר את היעילות הכוללת של כוח המכירות. בסך הכול, תוכנת מכירות בשטח משפרת את יעילות המכירות בשטח ואת שיעור ההמרה וכתוצאה מכך לצמיחת החברה. עבור מוצרי צריכה מהירה, אפליקציית המכירות הינה הבחירה הטובה ביותר לכל אחד. עם תכונות כמו למשל – קבלת הזמנות, גביית תשלומים, סימון נוכחות באפליקציה, תכנון קצב, האפליקציה מגדילה את היעילות של צוותי המכירות.
הוט התחברות טלפון – שאלות ותשובות נפוצות
-
מהו מספר הוט התחברות טלפון ללקוחות חדשים?
המספר מופיע באתר הרשמי של הוט, ודרכו ניתן להצטרף לשירותי אינטרנט, טלוויזיה וטלפון ביתי. -
אילו פעולות ניתן לבצע בשיחה עם מוקד ההתחברות?
במוקד ניתן להצטרף לשירותים, לשדרג חבילות, לבדוק זמינות באזור המגורים ולקבל מידע על מבצעים. -
האם יש מבצעים ייחודיים בהצטרפות טלפונית?
כן, לעיתים קיימות הטבות מיוחדות למצטרפים דרך מוקד הטלפון. -
מהם פרטי הזיהוי שצריך להכין לפני השיחה?
יש להכין תעודת זהות, כתובת מגורים ואמצעי תשלום לצורך השלמת ההצטרפות. -
כמה זמן לוקח עד שהשירות פעיל לאחר ההצטרפות?
ברוב המקרים השירות פעיל תוך מספר ימי עסקים, בהתאם לזמינות טכנאי והציוד הנדרש. -
האם ניתן להצטרף רק לאינטרנט דרך הטלפון?
כן, ניתן לבחור חבילת אינטרנט בלבד בהתאם לצרכים האישיים. -
האם אפשר לשלב אינטרנט עם טלוויזיה או טלפוניה?
בהחלט, קיימות חבילות משולבות הכוללות אינטרנט, טלוויזיה וטלפון במחירים משתלמים. -
מה היתרון בהצטרפות דרך מוקד טלפוני לעומת הרשמה באתר?
השיחה מאפשרת מענה אישי, התאמת חבילה לצרכים מדויקים וקבלת מידע על מבצעים בלעדיים. -
כמה זמן נמשכת השיחה עם נציג ההתחברות?
בדרך כלל מדובר במספר דקות בלבד, בהן מבוצעת ההצטרפות ונמסרים פרטי התשלום. -
האם ההתקנה כלולה במחיר?
בחלק מהמבצעים ההתקנה ניתנת ללא עלות, ולעיתים נגבית עלות חד־פעמית. -
האם נדרשת התחייבות בהצטרפות דרך טלפון?
חלק מהחבילות כוללות התחייבות לתקופה מוגדרת, בעוד שאחרות מאפשרות גמישות וללא התחייבות. -
האם ניתן לשדרג חבילה קיימת בשיחה טלפונית?
כן, ניתן לבצע שדרוג חבילות או מעבר למהירות גבוהה יותר דרך מוקד השירות. -
איך בודקים זמינות שירות באזור שלי?
הנציג בודק את כתובת המגורים ומעדכן האם השירות זמין באזורך. -
מה לגבי חבילות סיבים אופטיים?
באזורים בהם קיימת פריסת סיבים ניתן להצטרף לחבילות מתקדמות עם מהירויות גבוהות במיוחד. -
האם ניתן לדווח על תקלה דרך מספר ההתחברות?
מוקד ההתחברות מיועד בעיקר להצטרפות ושדרוג חבילות. לדיווח על תקלות יש לפנות לתמיכה הטכנית. -
מה קורה לאחר סיום תקופת המבצע?
בתום תקופת ההטבה המחיר מתעדכן למחירון הרגיל, אלא אם בוחרים להצטרף למבצע חדש. -
האם אפשר להתנתק מהשירות דרך מוקד ההתחברות?
לא, ניתוק שירותים מתבצע מול מוקד שירות הלקוחות. -
מה לגבי שירות ללקוחות עסקיים?
יש מוקד ייעודי ללקוחות עסקיים, המציע חבילות מותאמות ותמיכה מתקדמת. -
האם ניתן להצטרף דרך הטלפון גם מחו"ל?
כן, ניתן להתקשר למספרי שירות בינלאומיים ייעודיים של החברה לביצוע הצטרפות. -
מה היתרון המרכזי בהצטרפות דרך הוט התחברות טלפון?
היתרון הוא קבלת מענה אישי, הצעות עדכניות בזמן אמת ותיאום התקנה מהיר ונוח.
בלי כחל וסרק,
חברות מסוימות עדיין משתמשות בגישת הנייר והעט המיושנת ומגבשות את הנתונים באופן ידני כדי להפיק דוחות. זה לוקח המון זמן וטרחה, לעתים הדיווחים יכולים להיות אפילו לא מדויקים ויש דיווח איטי יותר להנהלה, מה שמעיד על כך כי קבלת ההחלטות מתעכבת. ניהול מכירות, באמצעות הוט התחברות טלפון, ממלא תפקיד מכריע בצמיחת העסק, ואף שימוש בפתרון מתאים לניהול צוות מכירות הוא חובה מכיוון שהוא יכול לארגן את התהליכים שלכם ולתת לכם יתרון על פני המתחרים שלכם.