הוט מכירות טלפון

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לחודש בלבד!
  •  

כאשר חושבים על הוט מכירות טלפון, חייבים להזכיר כי בסקר שנערך לאחרונה, על ידי ארגון לשיפור ביצועי מכירות, רוב הנשאלים ציינו שטלפונים ניידים מעניקים לנציגי המכירות יתרון תחרותי – בגלל מהירויות התגובה. בהנחה שתסכימו לקרוא את המאמר שמוצג לפניכם כעת, למן ראשיתו ועד לסוף דבריו, תבינו, בין שאר הדברים, כי באמצעות ביצוע סינרגיה של התכונות של טלפון נייד ומחשב נייד, טלפונים ניידים יכולים לסייע לצוות המכירות של חברת הוט להגיב במהירות לשאלות לקוחות, לספק גישה מידית לנתוני לקוחות, ואף לאפשר לכוח העבודה הנייד שלה לשתף מצגות, לבדוק מלאי, לסגור עסקאות וכיוצא בזאת.


האם הוט מכירות טלפון מאפשר קיום פגישות וירטואליות?

בריש גלי נאמר, כי הוט מכירות טלפון מאפשר קיום פגישות וירטואליות עם עמיתים ולקוחות – כל טלפון נייד עשוי לעזור לצוות המכירות של חברת הוט לשמור על קשר עם המשרד, הקולגות והלקוחות. לפיכך, עם הטלפון הנייד – ואפליקציית וידאו צ'אט ניידת, כמו למשל – Google Talk, Skype הם יכולים לקיים פגישות וירטואליות ווידאו צ'אט עם מקבלי החלטות ברחבי העולם.

הוט מכירות טלפון
הוט מכירות טלפון


מה הקשר בין המכירות של חברת הוט בטלפון לבין אוטומציה של זרימת עבודה בשטח?

יש קשר הדוק בין HOT מכירות טלפון לבין אוטומציה של זרימת עבודה בשטח – כגון – בואו ונניח עובד משלוחים מוגדר לספק לבר כמה עשרות קופסאות של בירה, אך עם ההגעה לבר, הבר מבקש כמה עשרות תיקים. אותו עובד המשלוחים הזה יכול להשתמש בטלפון הנייד שלו כדי לבצע במהירות את ההזמנה של עוד מארזי בירה. כמו כן, באמצעות אוטומציה של תהליך ההזמנה, חברת הוט יכולה לראות מכירות מוגברות ולמקסם את הפרודוקטיביות של העובדים הניידים שלה.


האם עם צוות הוט מכירות טלפון מתאפשר לשתף קבצים ולבצע שינויים תוך כדי תנועה?

אכן כן, צוות המכירות של HOT מכירות טלפון מתאפשר לשתף קבצים ולבצע שינויים תוך כדי תנועה – שיתוף קבצים, הווה אומר – אפליקציות, מאפשרים לשלוח מצגות מכירות גדולות או ניירות לבנים רלוונטיים מבלי להאט את לקוח המייל של חברת הוט. הצוותים הגלובליים של חברת הוט משתמשים בתוכנות ייעודיות, כדי לשתף קבצים על פני יבשות, עליהם לוודא שהטלפון הנייד שלהם יאפשר להם ליצור ולבצע שינויים במצגות תוך כדי תנועה.


האם עם צוות המכירות של הוט תסגרו עסקאות יותר מהר?

ברור מאליו, כי עם צוות הוט מכירות טלפון תסגרו עסקאות יותר מהר – עם טלפון נייד ועם אפליקציית חתימה אלקטרונית, הלקוחות שלה יכולים לחתום על חוזים בכל מקום בעולם תוך דקות ספורות דרך הטלפון החכם שלהם.


האם באמצעות שירותי חברת הוט, תמנפו את מערכת ה- CRM שלכם לאלתר מהדרך?

אכן, באמצעות שירותי הוט מכירות טלפון תמנפט את מערכת ה- CRM שלכם לאלתר מהדרך – גישה ניידת למערכת ה- CRM של החברה, על מנת להשיג או לתעד מידע על לקוחות פוטנציאליים, כמו לדוגמה – פעילות, סטטוס, פיננסי וכיוצא בזאת, היא חשובה לאין ערוך. גישה ניידת לנתוני לקוחות היא קריטית לצוותי מכירות בשטח. נציגי מכירות מטבעם יעילים יותר אם הם יכולים לגשת למידע על הלקוחות או הלקוחות שלהם בזמן אמת, אפילו ללא גישה לאינטרנט.


האם מכירות הוט בטלפון משפרות את הפרודוקטיביות תוך כדי נהיגה?

בשל הוט מכירות טלפון משתפרת הפרודוקטיביות תוך כדי נהיגה – תיקחו פקודות מהכביש, עם הטלפון הנייד ואפליקציה שמאפשרת לכם לקבל הזמנות דרך הסמארטפון או הטאבלט, נציגי המכירות יכולים להיות פרודוקטיביים יותר תוך כדי נסיעה.


כל דבר טוב מגיע לסיומו, בסופו של דבר…

צוותי מכירות נראו שונה מאוד לפני עשורים, והם אפילו נראו אחרת לגמרי לפני עשר שנים. במבט לאחור לתחילת שנות ה- 2000, מכשירים ניידים היו בסביבה אבל לא היו נפוצים במיוחד. האייפון הראשון שוחרר ב- שנת 2007, אבל ה- Wi-Fi והנתונים הסלולריים עדיין היו יקרים יחסית. כעת, עם הוט מכירות טלפון, מכשירי טלפון ניידים וחבילות נתונים בלתי מוגבלות נמצאים בכל מקום. זה כמעט בלתי אפשרי לעשות עסקים בלעדיהם. זה לא רק שינה את הדרך בה אנו עושים עסקים ואת אופן הפעולה של צוותי המכירות שלנו, כי אם הוא גם שיפר באופן מהותי את הדרך בה אנו עושים עסקים.

הוט מכירות טלפון

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: