מוקד הוט מובייל

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

חבילת גלישה 150GB

  • חבילת גלישה 150GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 110 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
26
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G READY

  • חבילת גלישה 300GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 180 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
29
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G 750GB

  • חבילת גלישה 750GB
  • 5,000 דקות שיחה ו-5000 SMS
  • 500 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
54
90
לחודש בלבד!
  •  

כאשר חושבים בכובד ראש על מוקד הוט מובייל, בוודאי תגלו שעם הזמן, צוות עובדי המוקד יתחיל לקחת על עצמו אחריות נוספת, וזאת על מנת לגרום לתהליך הזה לעבוד בשיא היעילות. כמו כן, תגלו שרבים מצוות עובדי המוקד של החברה ינסו לעמוד בציפיות של החברה, או לחלופין להתעלות עליהן כתוצאה מהפופולריות שהחברה שלו חווה באמצעות הצבת רף גבוה. טוב תעשו אם פשוט תמשיכו לקרוא ותרדו לסוף דעתנו, מכיוון שצוות מוקד המכירות של החברה ירגיש את האחריות לגרום ללקוחות שלה להיות מרוצים או את הדחף לקדם את תכניות התגמול החדשות שנרכשו, על מנת להגדיל את שימור הלקוחות.


האם מוקד הוט מובייל מגדיל את ערך חיי הלקוחות לתמיד?

באופן מובהק, נצהיר בזאת, כי מוקד הוט מובייל מגדיל את ערך חיי הלקוחות לתמיד, בעודו נחשב למדד די חשוב. זה מייצג את סך ההכנסות שהחברה יכולה לצפות מחשבון לקוח בודד. הגדלת ערך זה פירושה שהלקוחות של החברה יעשו קניות בתדירות גבוהה יותר ו/או יוציאו יותר כסף בחברה. השקעה בהצעת שירות הלקוחות של החברה הוא דרך מצוינת לשפר את ערך הלקוח לכל החיים. אם ללקוחות יש חוויה נפלאה עם צוותי השירות והתמיכה של החברה, סביר יותר להניח שהם ירכשו שוב בחנויות של החברה. או, לכל הפחות, הם ישתפו את החוויה החיובית שלהם עם אחרים, מה שבונה קרבה עם בסיס הלקוחות של החברה. זה בתורו הופך לקוחות חדשים לאמינים יותר של חברה ומאפשר לה למכור ולהצליב מוצרים נוספים עם פחות חיכוך. משתמשים חדשים יבטיחו שצוות המכירות של החברה ימליץ על מוצרים שמתאימים באמת לצרכי הלקוחות, מה שייצור חווית רכישה חלקה יותר – גם ללקוח וגם לעובדי החברה.

מוקד הוט מובייל
מוקד הוט מובייל


האם המוקד של הוט מובייל מפחית את הסיכונים לכשלים עסקיים?

באופן ברור מאליו נגיד, כי מוקד הוט מובייל מפחית את הסיכונים לכשלים עסקיים – חוסר הערכה של הציפיות והלך הרוח של הלקוחות יכולים להפחית במידה ניכרת את הסיכון לכשלים והפסדים עסקיים קמעונאיים.


האם הוט מובייל מוקד מספקת שירות לקוחות פרואקטיבי שיוצר הזדמנויות שיווקיות חדשות?

אכן כן, מוקד הוט מובייל מספקת שירות לקוחות פרואקטיבי שיוצר הזדמנויות שיווקיות חדשות – באם אתם מחפשים דרך חסכונית להשקיע בחברה שלכם, מומלץ לשקול לאמץ שירות לקוחות פרואקטיבי. במקום לחכות שלקוחות ידווחו על בעיות, גישה זאת מגיעה אליהם עוד לפני שהם יודעים שהם קיימים. באופן הזה, הלקוחות יודעים שאתם בכל זמן נתון פועלים להסרת מחסומים מחוויית המשתמשים שלהם. אך, שירות לקוחות פרואקטיבי לא משמש רק לשם הנאה ללקוחות. זהו גם כלי שיווקי אפקטיבי לשם החדרה וקידום של מוצרים ושירותים חדשים. לצורך העניין – אם החברה יוצרת תכונה חדשה שפותרת בעיה שכיחה במוצר שלה, צוות שירות הלקוחות שלה מסוגל להפנות אותה ללקוחות של החברה. הם יכולים להשתמש ב- CRM כדי לחפש לקוחות שסבלו מבעיה זו בעבר, לפנות אליהם דרך כרטיס השירות ולהציג את התכונה החדשה, ואף את היתרונות שלה. ולעתים זה עשוי להיות יעיל יותר מהצעת מכירות, וזאת משום שלקוחות מרגישים שנציג המוקד באמת מבין את הבעיה שלהם לאחר פתרון הבעיה שלהם.


האם מוקד הוט מובייל מסייע בשימור הלקוחות שלה?

מן הסתם, מוקד הוט מובייל מסייע לחברה בשימור הלקוחות שלה – במידה וללקוח יש ניסיון טוב עם חברה, יש סיכוי גבוה יותר שהוא יחזור אליה, וככל שיש לה לקוחות נאמנים יותר, כך החברה תוכל לצמוח למיצוי הפוטנציאל שלה. כמו למשל – אם לצוות מוקד שירות הלקוחות של החברה יש הליך חלק שהופך את ההחזרות המקוונות למהירות ופשוטות, סביר יותר להניח שהחברה תשמר לקוחות ותבנה בסיס לקוחות נאמן שמעריך את מדיניות ההחזרה ללא טרחה של החברה.


ותובנה אחרונה לגמרי…

צוות שירות הלקוחות של מוקד הוט מובייל מתקשר עם הלקוחות על בסיס יום יומי, מה שאומר שהוא אחראי באופן ישיר לייצוג הייעוד והערכים של המותג של החברה. שירות לקוחות מעולה יכול להביא לביקורות חיוביות ולהמלצות מפה לאוזן עבור החברה, שעשויות להוביל לעסקים חדשים. אישיות ציבורית חיובית יכולה לחזק את הדרך שבה אנשים רואים את החברה, המוצרים או השירותים שלה.

מוקד הוט מובייל

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: