טלפון הוט מובייל

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

חבילת גלישה 150GB

  • חבילת גלישה 150GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 110 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
26
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G READY

  • חבילת גלישה 300GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 180 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
29
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G 750GB

  • חבילת גלישה 750GB
  • 5,000 דקות שיחה ו-5000 SMS
  • 500 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
54
90
לחודש בלבד!
  •  

עם החשיבה על טלפון הוט מובייל, אי אפשר להתעלם מן העובדה שהדור הצעיר של משתמשי מכשירים ניידים יכול להזרים את המוסיקה, הסרטונים והסרטים בקצב מהיר הרבה יותר מאי פעם והם יכולים גם לשתף בקלות את המידע באינטרנט, טכנולוגיית 4G היא במחיר סביר, היא יקרה יותר מרשתות ה- Wi-Fi המסורתיות אבל יש לו גם הרבה יותר יתרונות להציע למשתמשים. רשת סלולרית 4G מציעה מהירות מדהימה, יש לה רוחב פס גבוה יותר, רוחב פס מוגדל מוביל למהירות העברת נתונים הרבה יותר מהירה, זה יתרון במיוחד עבור המכשירים הניידים, המשתמשים ברשת 4G נהנים מהיתרונות של קישוריות מעולה, ללא הפרעה, במיוחד למתקדמים משימות כמו וידאו צ'אט וכנסים. כדאי לכם ממש להמשיך לקרוא, כי היום נספר לכם, למשל, שרשתות דור 4 מציגות הרבה יותר כיסוי מאשר מערכות אחרות כמו Wi-Fi, מה שמאלץ את המשתמשים להיות תלויים בנקודות חמות בכל אזור שהם מבקרים, מכיוון ש- 4G מציע כיסוי רחב, או לחלופין טווחי רשת חופפים, המשתמשים יכולים להיות בטוחים בקישוריות מלאה בכל זמן נתון.


מה השימושים של טלפון הוט מובייל?

עם מהירויות הורדה של 4G, משתמשים אלחוטיים של טלפון הוט מובייל יכולים להזרים וידאו ואודיו בחדות גבוהה. בנוסף לכך, 4G מאפשר פס רחב אלחוטי, המספק דרך למשתמשים לקבל קישוריות לאינטרנט ללא צורך בחיבור קווי וקבוע מספק שירותי אינטרנט.

טלפון הוט מובייל
טלפון הוט מובייל


האם הוט מובייל טלפון דור 5 יותר מוצלח מדור 4?

בוודאי כי טלפון הוט מובייל דור 5 יותר מוצלח מדור 4 – אז 5G הוא דור חדש יותר של הרשת הסלולרית מאשר 4G. אבל מה שודרג בדור הזה? 5G נוצר עבור IoT – האינטרנט של הדברים. כאשר יותר מכשירים מחוברים לאינטרנט, על מנת להיות מסוגלים לשתף פעולה, זה פשוט דורש יותר מהרשת כדי להתמודד עם העומס. 5G יוכל לתת לנו מהירויות גבוהות משמעותית ממה ש- 4G יכול היה. אבל דברים כמו לדוגמה –  עיכוב מופחת ותדירות גבוהה יותר יעזרו גם הם. תארו לעצמכם נוהגים ברכב נהיגה עצמית והעיכוב הוא שנייה אחת. זה יכול להיות מוות אם משהו בלתי צפוי יופיע על הכביש. 5G אמור לצמצם את ההשהיה עד לאלפית שנייה אחת. MIMO ותפוקה טובה יותר יוכלו גם לעזור ל- 5G להפוך לצעד גדול קדימה בטכנולוגיה.


מה ההבדלים בין HOTMOBILE טלפון דור 3 לבין דור 4?

ההבדלים בין טלפון הוט מובייל דור 3 לבין דור 4 הם כלעיל – 4G הוא מונח רופף לדור הרביעי של תקשורת סלולרית, המציע מהירויות מהירות בערך פי עשר ממה שהן ברשתות הדור השלישי, או 3G, הנוכחיות. מהירויות הנתונים הגבוהות יותר שלו יכולות להפוך את הטלפונים הניידים להרבה יותר דומים למחשבים אישיים, ולהעניק להם יכולות מולטימדיה ומשחקים טובות יותר.


אילו תכונות מאפיינות טלפון הוט מובייל?

התכונות אשר מאפיינות טלפון הוט מובייל הן שטלפונים ניידים מהדור הרביעי מספקים שירותי רשת סלולרית בפס רחב והם ממשיכים לרשתות סלולריות דור שלישי. הם מספקים תקשורת סלולרית מבוססת IP. תכונות – הוא מספק רשת מיתוגית כולה IP להעברת קול, נתונים, אותות ומולטימדיה. מטרתו היא לספק שירותים ללא הפרעה באיכות גבוהה לכל מקום ובכל זמן. רשתות טלפונים ניידים דור 4 צריכות להיות עם קצבי נתונים שיא של 100Mbps עבור תחנות ניידות במיוחד כמו רכבת, מכונית וכיוצא בזאת, ו- 1Gbps עבור תחנות ניידות נמוכה כדוגמת – מגורים וכיוצא בזה. זה גם קובע שרשתות 4G צריכות לאפשר קישור למטה של ​​1 Gbps על רוחב פס של פחות משישים ושבעה מגה הרץ. הם מספקים מסירות חלקות על פני אזורי רשת הטרוגניים.


במה ניכר פועלה של הוט מובייל טלפון?

פועלה הניכר של טלפון הוט מובייל הוא המהירות המדהימה שלה. רוחב פס מוגדל מוביל למהירות העברת נתונים הרבה יותר מהירה, וזה יתרון במיוחד עבור מכשירים ניידים. והנה עוד עובדות –

  1. משתמשי מכשירים ניידים, יכולים להזרים מוזיקה, סרטונים וסרטים בקצב מהיר הרבה יותר מאי פעם, ויכולים גם לשתף מידע בקלות באינטרנט.
  2. רשתות דור 4 מציעות פרטיות, אבטחה ובטיחות מלאה. זה מועיל במיוחד עבור מפעלים ואנשי עסקים, המחזיקים במידע רגיש במכשירים הניידים שלהם.
  3. רשתות 4G הן די סבירות כיום, מה גם שתוכניות התמחור מופחתות במידה ניכרת כדי להתאים לתקציבי המשתמשים. כמובן שסוג זה של קישוריות יקר יותר מרשתות WiFi מסורתיות, אך יש לה גם הרבה יותר יתרונות להציע למשתמשים
  4. רשת זו גם מציעה למשתמשים מספר אפשרויות לבחירה, בכל הנוגע לתוכניות וציוד לחיבור לרשת ה- 4G. זאת ועוד, ספקי טלפונים ניידים רבים מציעים הצעות היכרות מיוחדות ללקוחות חדשים, מה שמסתבר שהם סבירים מאוד.


ולא נלאה אתכם בפרטים…

משתמשי רשת ה-4G מקבלים את היתרון של קישוריות מעולה, ללא הפרעה, במיוחד עבור משימות מתקדמות לרבות – וידאו צ'אט וכנסים. טלפון הוט מובייל, של רשתות דור 4 מציע הרבה יותר כיסוי ממערכות אחרות כמו WiFi, מה שמאלץ את המשתמשים להיות תלויים בנקודות חמות בכל אזור שהם מבקרים בו.

טלפון הוט מובייל

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: