חבילות הוט מובייל

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

חבילת גלישה 150GB

  • חבילת גלישה 150GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 110 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
26
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G READY

  • חבילת גלישה 300GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 180 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
29
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G 750GB

  • חבילת גלישה 750GB
  • 5,000 דקות שיחה ו-5000 SMS
  • 500 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
54
90
לחודש בלבד!
  •  

בעוד שמתייחסים ברצינות אל חבילות הוט מובייל, כאשר מגדירים את רשימת השירותים של החברה, קל פשוט לכתוב מה היא יכולה לעשות עבור הלקוחות שלה ולהטביע תג מחיר. אך אם החברה לא אסטרטגית, משום מה, לגבי ההצעות שלה, היא בהכרח תפסיד הזדמנויות מאוד משתלמות. בחייאת, אנא ממכם, אל תקראו שלוש שורות וחלאס, כי אם תמשיכו לקרוא מן ההתחלה ועד סוף הנאמר פה כעת. וכך תראו, למשל – כי אריזת המוצרים של החברה הינה דרך נהדרת לשווק את מוצרי החברה, לתמרץ לקוחות חדשים וקיימים כאחד להזמין מוצרים. יש המון מעלות אשר נלוות לאריזת המוצרים, כמו למשל – אפשר כך לעודד עסקאות חוזרות, ניתן למכור יותר מוצרים, אפשר לבדל את החברה מן המתחרים באמצעות דיבור ישיר לצרכי הלקוח, וכיוצא בזאת.


האם הוט צריכה לבחון מבעוד מועד חבילות הוט מובייל, בשביל לראות מה עובד הכי טוב?

ברור מאליו כי חברת הוט צריכה לבחון מבעוד מועד חבילות הוט מובייל, בשביל לראות מה עובד הכי טוב – עליה לוודא שהיא בודקת לאשורו סוגים שונים של עסקאות חבילה האחד מול השני, כדי שהיא תוכל להעריך את הצלחתה. לעתים קרובות מדי, החלטות עסקיות מתקבלות על סמך הנחות או רגשות במקום ראיות, ועסקאות חבילה הן מקום מושלם להכניס שיטה מדעית מסוימת. יש לשים לב לסוג העסקה שחברת הוט מנהלת, לתקופה בשנה ולכל שאר הגורמים המייחדים את העסקה. לאחר מכן צריך להשוות לעסקה חדשה בחודש או בעונה שלאחר מכן, כדי לראות מה הכי מתאים לחברת הוט.

חבילות הוט מובייל
חבילות הוט מובייל


האם הוט מובייל חבילות צריכה קודם כל להגדיר כמה יעדים רציניים?

המטרה הברורה היא להרוויח יותר כסף, אך בואו נתעמק ונתכנן כמה תכניות קונקרטיות יותר. אז למה חברת הוט מעוניינת בכלל ליצור עסקאות חבילות הוט מובייל? מה בדיוק היא יכולה לשפר בשביל להרחיב את החברה שלה? שמא היא מנסה להשיג לקוחות חדשים. או אולי חברת הוט מקווה שהלקוחות הנוכחיים יזמינו מחדש בתדירות גבוהה יותר – ולא יגיעו בתדירות נמוכה יותר. אולי מתחרה פתח חנות במורד הרחוב והיא מחפשת להתבלט. לא משנה מה המקרה, חבילות הן דרך יעילה לעמוד ביעדים של החברה.


האם החבילות צריכות להגיע בתקופות חלשות?

מן הסתם, חבילות הוט מובייל צריכות להגיע בתקופות חלשות – אם הוט תסתכל על לוח השנה שלה, סביר להניח שהיא תבחין במגמות בכל הנוגע לתזמון – ימים בשבוע או חודשים שבהם היא "מסודרת", עם תקופות שקטות מלאות במשבצות ריקות. התקופות הללו הן הזמן המושלם להציג עסקאות חבילה – אם חודש יולי תמיד מלא עבורה, אין צורך להציע שירותים מוזלים. אבל כשהעניינים מואטים באוגוסט, היא יכולה לתמרץ בני אדם שאולי לא מזמינים אחרת לקבוע פגישה על ידי לזרוק משהו מיוחד בדרכם.


האם יש להציע חבילות של הוט מובייל אחרי חקר של רשימת הלקוחות הנוכחיים?

בהחלט שכן, יש להציע חבילות הוט מובייל אחרי חקר של רשימת הלקוחות הנוכחיים שלה – על חברת הוט לצלול עמוק לתוך רשימת הלקוחות הנוכחית שלה, שאמורה לתת לה הרבה תובנות שיסייעו לה ליצור הצעות. היא צריכה להסתכל על הספרים שלה וקבל תחושה של עם איזה סוג של לקוחות היא עובדת. יש לה טונות של לקוחות חדשים? לקוחות נאמנים שחוזרים על בסיס שבועי, חודשי או רבעוני? מה לגבי לקוחות חד פעמיים שמזמינים פעם אחת ולא חוזרים? אם היא מוצאת את עצמה עם שפע של לקוחות חד פעמיים שלא מזמינים מחדש, עליה לנצל את ההזדמנות להצעה להתקשרות מחדש, על מנת להחזיר אליה את הלקוחות האלה. אם היא מזיעה לקראת השגת לקוחות חדשים, עליה לנסות חבילה ללקוחות ראשונים. עליה לתת לבסיס הלקוחות הנוכחי שלה – ולחורים בבסיס הלקוחות שלה – ליידע את העסקאות והחבילות שהיא מציעה.


האם הוט צריכה להציע חבילות ללקוחות חדשים?

מן הסתם, הוט צריכה להציע חבילות הוט מובייל ללקוחות חדשים – חבילת הלקוחות החדשה היא קלאסיקה מסיבה כלשהי – היא מעודדת לקוחות להזמין מחברת הוט בפעם הראשונה, וגורמת להם לחזור. עליה לשקול להציע ללקוחות את חמשת השיעורים הראשונים בתעריף מוזל, עסקה ללא הגבלה של חודש, או שירות ארוז עם ייעוץ חינם ללקוחות חדשים.


והגיע הרגע להיפרד…

לגרום ללקוחות להמשיך להזמין היא אבן יסוד בכל חברה מצליחה, ומתן ללקוחות פרס על נאמנותם יגרום להם לחזור לעוד. על חברת הוט לשקול הנחה או מתן חבילות הוט מובייל על פגישות חוזרות, שהופכות את שעת החיוב שלה לערבות במקום לסמוך על הלקוחות שיזכרו להזמין מחדש.

חבילות הוט מובייל

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: