חבילת גלישה 150GB 4G
חבילת גלישה 5G READY 300GB
בעוד שמתייחסים ברצינות אל חבילות הוט מובייל, כאשר מגדירים את רשימת השירותים של החברה, קל פשוט לכתוב מה היא יכולה לעשות עבור הלקוחות שלה ולהטביע תג מחיר. אך אם החברה לא אסטרטגית, משום מה, לגבי ההצעות שלה, היא בהכרח תפסיד הזדמנויות מאוד משתלמות. בחייאת, אנא ממכם, אל תקראו שלוש שורות וחלאס, כי אם תמשיכו לקרוא מן ההתחלה ועד סוף הנאמר פה כעת. וכך תראו, למשל – כי אריזת המוצרים של החברה הינה דרך נהדרת לשווק את מוצרי החברה, לתמרץ לקוחות חדשים וקיימים כאחד להזמין מוצרים. יש המון מעלות אשר נלוות לאריזת המוצרים, כמו למשל – אפשר כך לעודד עסקאות חוזרות, ניתן למכור יותר מוצרים, אפשר לבדל את החברה מן המתחרים באמצעות דיבור ישיר לצרכי הלקוח, וכיוצא בזאת.
האם הוט צריכה לבחון מבעוד מועד חבילות הוט מובייל, בשביל לראות מה עובד הכי טוב?
ברור מאליו כי חברת הוט צריכה לבחון מבעוד מועד חבילות הוט מובייל, בשביל לראות מה עובד הכי טוב – עליה לוודא שהיא בודקת לאשורו סוגים שונים של עסקאות חבילה האחד מול השני, כדי שהיא תוכל להעריך את הצלחתה. לעתים קרובות מדי, החלטות עסקיות מתקבלות על סמך הנחות או רגשות במקום ראיות, ועסקאות חבילה הן מקום מושלם להכניס שיטה מדעית מסוימת. יש לשים לב לסוג העסקה שחברת הוט מנהלת, לתקופה בשנה ולכל שאר הגורמים המייחדים את העסקה. לאחר מכן צריך להשוות לעסקה חדשה בחודש או בעונה שלאחר מכן, כדי לראות מה הכי מתאים לחברת הוט.

האם הוט מובייל חבילות צריכה קודם כל להגדיר כמה יעדים רציניים?
המטרה הברורה היא להרוויח יותר כסף, אך בואו נתעמק ונתכנן כמה תכניות קונקרטיות יותר. אז למה חברת הוט מעוניינת בכלל ליצור עסקאות חבילות הוט מובייל? מה בדיוק היא יכולה לשפר בשביל להרחיב את החברה שלה? שמא היא מנסה להשיג לקוחות חדשים. או אולי חברת הוט מקווה שהלקוחות הנוכחיים יזמינו מחדש בתדירות גבוהה יותר – ולא יגיעו בתדירות נמוכה יותר. אולי מתחרה פתח חנות במורד הרחוב והיא מחפשת להתבלט. לא משנה מה המקרה, חבילות הן דרך יעילה לעמוד ביעדים של החברה.
האם החבילות צריכות להגיע בתקופות חלשות?
מן הסתם, חבילות הוט מובייל צריכות להגיע בתקופות חלשות – אם הוט תסתכל על לוח השנה שלה, סביר להניח שהיא תבחין במגמות בכל הנוגע לתזמון – ימים בשבוע או חודשים שבהם היא "מסודרת", עם תקופות שקטות מלאות במשבצות ריקות. התקופות הללו הן הזמן המושלם להציג עסקאות חבילה – אם חודש יולי תמיד מלא עבורה, אין צורך להציע שירותים מוזלים. אבל כשהעניינים מואטים באוגוסט, היא יכולה לתמרץ בני אדם שאולי לא מזמינים אחרת לקבוע פגישה על ידי לזרוק משהו מיוחד בדרכם.
האם יש להציע חבילות של הוט מובייל אחרי חקר של רשימת הלקוחות הנוכחיים?
בהחלט שכן, יש להציע חבילות הוט מובייל אחרי חקר של רשימת הלקוחות הנוכחיים שלה – על חברת הוט לצלול עמוק לתוך רשימת הלקוחות הנוכחית שלה, שאמורה לתת לה הרבה תובנות שיסייעו לה ליצור הצעות. היא צריכה להסתכל על הספרים שלה וקבל תחושה של עם איזה סוג של לקוחות היא עובדת. יש לה טונות של לקוחות חדשים? לקוחות נאמנים שחוזרים על בסיס שבועי, חודשי או רבעוני? מה לגבי לקוחות חד פעמיים שמזמינים פעם אחת ולא חוזרים? אם היא מוצאת את עצמה עם שפע של לקוחות חד פעמיים שלא מזמינים מחדש, עליה לנצל את ההזדמנות להצעה להתקשרות מחדש, על מנת להחזיר אליה את הלקוחות האלה. אם היא מזיעה לקראת השגת לקוחות חדשים, עליה לנסות חבילה ללקוחות ראשונים. עליה לתת לבסיס הלקוחות הנוכחי שלה – ולחורים בבסיס הלקוחות שלה – ליידע את העסקאות והחבילות שהיא מציעה.
האם הוט צריכה להציע חבילות ללקוחות חדשים?
מן הסתם, הוט צריכה להציע חבילות הוט מובייל ללקוחות חדשים – חבילת הלקוחות החדשה היא קלאסיקה מסיבה כלשהי – היא מעודדת לקוחות להזמין מחברת הוט בפעם הראשונה, וגורמת להם לחזור. עליה לשקול להציע ללקוחות את חמשת השיעורים הראשונים בתעריף מוזל, עסקה ללא הגבלה של חודש, או שירות ארוז עם ייעוץ חינם ללקוחות חדשים.
חבילות הוט מובייל – שאלות ותשובות נפוצות
-
מה כוללות חבילות הוט מובייל?
החבילות כוללות מגוון מסלולי סלולר, עם דקות שיחה, הודעות וגלישה סלולרית בנפחים שונים בהתאם לצרכי הלקוח. -
האם קיימות חבילות ללא הגבלה?
כן, ישנן חבילות הכוללות שיחות, הודעות וגלישה ללא הגבלה בתשלום חודשי קבוע. -
מהם נפחי הגלישה המוצעים?
הנפחים משתנים בין החבילות ויכולים לנוע מכמה ג׳יגה ועד עשרות ג׳יגה ואף יותר. -
האם ניתן לשלב כמה קווים תחת חבילה אחת?
בהחלט, קיימות חבילות משפחתיות המציעות מספר קווים במחיר מוזל. -
מה היתרון בהצטרפות לחבילה משפחתית?
היתרון הוא חיסכון משמעותי בעלויות ושיתוף נפח גלישה בין בני המשפחה. -
האם יש חבילות ייחודיות לסטודנטים?
כן, לעיתים החברה מציעה מסלולים מותאמים לסטודנטים במחירים מיוחדים. -
האם יש חבילות ייעודיות לגיל הזהב?
בהחלט, קיימות חבילות מותאמות עם מחירים נוחים ושירותים נוספים לקהל זה. -
מהן אפשרויות התשלום עבור החבילות?
התשלום מתבצע בחיוב חודשי באמצעות כרטיס אשראי או הוראת קבע. -
האם קיימות חבילות מותאמות ללקוחות עסקיים?
כן, לחברה יש חבילות לעסקים עם שירות מותאם ונפחי שימוש מוגדלים. -
מה עושים במקרה שהחבילה לא מתאימה לצרכים?
ניתן לשדרג או לשנות את החבילה בכל עת מול נציג שירות או דרך האפליקציה. -
האם אפשר לעבור בין חבילות מבלי לשלם קנס?
ברוב החבילות אין התחייבות, ולכן ניתן לעבור בקלות ללא עלויות נוספות. -
מה קורה בסיום תקופת מבצע על חבילה?
בתום ההטבה המחיר מתעדכן לפי מחירון החברה אלא אם בוחרים במסלול חדש. -
האם קיימות חבילות גלישה לחו"ל?
כן, קיימות חבילות ייעודיות לנסיעות לחו"ל הכוללות גלישה ושיחות בינלאומיות. -
מה היתרון הכלכלי בחבילות ארוכות טווח?
לקוחות שבוחרים במסלולים עם התחייבות נהנים לעיתים מהנחות נוספות. -
האם ניתן לשלב רכישת מכשיר עם החבילה?
כן, ניתן לרכוש מכשיר סלולרי בפריסת תשלומים כחלק מהחבילה. -
מהן שעות הפעילות של מוקד המכירות לחבילות?
בדרך כלל המוקד פעיל בימי חול משעות הבוקר ועד הערב, ולעיתים גם בימי שישי. -
האם ניתן להצטרף לחבילות דרך האתר?
כן, אפשר להצטרף בצורה מקוונת באתר הרשמי או באמצעות האפליקציה. -
מה ההבדל בין חבילה אישית לחבילה משפחתית?
חבילה אישית מותאמת לקו אחד, בעוד חבילה משפחתית כוללת מספר קווים במחיר כולל מוזל. -
איך ניתן לדעת איזו חבילה מתאימה לי?
נציגי השירות מספקים ייעוץ בהתאמה אישית בהתאם לדפוסי השימוש שלך. -
למי פונים לשאלות נוספות על חבילות הוט מובייל?
ניתן לפנות למוקד השירות, לצ’אט באתר או לאפליקציה לקבלת מידע נוסף.
והגיע הרגע להיפרד…
לגרום ללקוחות להמשיך להזמין היא אבן יסוד בכל חברה מצליחה, ומתן ללקוחות פרס על נאמנותם יגרום להם לחזור לעוד. על חברת הוט לשקול הנחה או מתן חבילות הוט מובייל על פגישות חוזרות, שהופכות את שעת החיוב שלה לערבות במקום לסמוך על הלקוחות שיזכרו להזמין מחדש.