הצטרפות להוט מובייל

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

חבילת גלישה 150GB

  • חבילת גלישה 150GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 110 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
26
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G READY

  • חבילת גלישה 300GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 180 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
29
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G 750GB

  • חבילת גלישה 750GB
  • 5,000 דקות שיחה ו-5000 SMS
  • 500 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
54
90
לחודש בלבד!
  •  

כאשר חושבים בריש גלי על הצטרפות להוט מובייל, כי אז יש להבין שהחלפת ספק טלפון נייד הינה ממש פשוטה, בדיוק כמו כניסה לאינטרנט או שליחת הודעת טקסט – ומהר יותר ממה שאתם יכולים לחשוב. זה כל כך קל לעשות סוויץ' – ואתם עשויים לחסוך כסף בזמן שאתם עושים את זה. אנחנו ממש ממליצים לכם, מהקרביים שלנו – קראו את המאמר שלעיל מן ההתחלה ועד לסיום, כך שאם אתם חושבים להחליף ספק תקשורת, תזכרו, ייתכן שתצטרכו לחתום על חוזה חדש, אז תבדקו היטב אם יש לכם הצטברות של חיובים על סיום או עזיבת החוזה הנוכחי שלכם מוקדם מהצפוי. לספקי טלפונים ניידים יכולים להיות דמי סיום מוקדמים שונים, חלקם הם אחוזים מהחוזה הנותר, או אחרים זה העלות המלאה של החוזה או רק מכשיר הטלפון. לפני שתחליפו או תבטלו את החוזה שלכם, עליכם לבדוק את סיכום המידע הקריטי או תשאלו את הספק שלכם הקודם אם תחויבו בדמי סיום מוקדם.


מה המשמעות של הצטרפות להוט מובייל מבחינת אורך החוזה?

המשמעות של הצטרפות להוט מובייל מבחינת אורך החוזה – ספקי טלפונים ניידים מציעים מנעד נרחב של אפשרויות חוזה שיתאימו לצרכים ולהעדפות שונות. מרבית הספקים מציעים תכנית מזדמנת מחודש לחודש או חוזה ארוך טווח, של בין שנה עד שנתיים. בהתאם לספק, עשוי להיות חיוב עבור תכנית מזדמנת בהשוואה לחוזה ארוך טווח, או הבדל בתכלול התוכנית. לכל תכנית של טלפון נייד יש סיכום מידע קריטי שאמור להגדיר את הסכום המינימלי לתשלום, או לחלופין את העלות הכוללת המינימלית עבור כל מיני תכניות בתשלום מאוחר. זהו הסכום המינימלי, כולל כל תשלומים שאתם מבצעים, כמו למשל – חיוב מכשיר הטלפון הנייד, אותו תידרשו לשלם במסגרת החוזה.

הצטרפות להוט מובייל
הצטרפות להוט מובייל


האם בהצטרפות להוט מובייל תוכלו לשמור את מספר הטלפון שלכם?

בהחלט שכן, על ידי הצטרפות להוט מובייל תוכלו לשמור את מספר הטלפון הנייד שלכם – בעוד שאתם עוברים לספק שירותי טלפון נייד אחר, אפשרי לשמור את מספר הטלפון הקיים שלכם. זה מכונה העברה של מספרי טלפון. ספקי שירות נדרשים לנייד את מספר הטלפון הנייד שלכם, אם אתם מבקשים זאת. ניתן להעביר רק מספר טלפון פעיל לספק תקשורת אחר, מכיוון שכך חשוב שלא תבטלו את השירות הקיים שלכם. אם תרצו לשמור את מספר הטלפון שלכם, עליכם ליידע את חברת הוט מובייל בהקדם האפשרי. זה מאפשר לה לבקש העברה של מספר הטלפון שלכם מהספק הקודם שלכם חיש מהר. השירות הקיים שלכם יבוטל באופן אוטומטי לאחר הפעלת השירות החדש.


האם ההצטרפות לשירותי הוט מובייל כיום קלה מאי פעם?

אכן כן, הצטרפות להוט מובייל כיום קלה מאי פעם – כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתקשר, לשלוח מייל או לשלוח דואר רגיל לספק השירות החדש שלכם, על מנת לבקש העברת שירות. ספק השירות החדש שלכם יבטל את השירותים הקיימים שלכם ויתחיל אתכם את השירותים החדשים שלכם. כאשר ספק השירות הנוכחי שלכם יקבל את הודעת הביטול מהספק החדש שלכם, הוא יבטל את השירותים שלכם באופן מידי. כמו כן, תוכלו לבקש לבטל את השירותים שלכם במועד מאוחר יותר.


מה הסיבות שבעקבותיהן תבחרו באופציה של הצטרפות?

ואלו הן הסיבות שבעקבותיהן תבחרו באופציה של הצטרפות להוט מובייל –

1.      הייתה לכם חווית שירות לקוחות גרועה שאתם רוצים לשכוח? ספקי תקשורת מסוימים מציעים הרבה יותר מתמיכה מצ'אט בוטים מקוונים או חשבונות מדיה חברתית גדושים, אז אולי שווה להסתכל מסביב.

2.     הסיבה הברורה ביותר להצטרפות להוט מובייל תהיה שהחוזה של הטלפון הנייד שלכם מתקרב לסיומו – באופן טבעי זה פותח בפניכם את ההזדמנות לעבור לספקית תקשורת חדשה. אם שמתם עיניים על טלפון נייד חדש עם ספק אחר והנוכחי שלכם לא יכול להתאים לו, אז זה הזמן לעשות את הצעד ולעבור לספקית תקשורת חדשה.


שלהי המאמר

לפני שתחליטו על הצטרפות להוט מובייל, אתם יכולים גם לשלם עבור תוספות הכלולות בחוזה הטלפון שלכם שאינכם משתמש בהן בפועל, ולכן אתם לא באמת צריכים – וזה יכול לעלות לכם תוספת כסף – כדוגמת – נדידה בין לאומית או אפילו כרטיסים לקולנוע. אז תמיד שווה לבדוק את זה.

הצטרפות להוט מובייל

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: