הוט מובייל מוקד מכירות

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

חבילת גלישה 150GB

  • חבילת גלישה 150GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 110 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
26
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G READY

  • חבילת גלישה 300GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 180 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
29
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G 750GB

  • חבילת גלישה 750GB
  • 5,000 דקות שיחה ו-5000 SMS
  • 500 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
54
90
לחודש בלבד!
  •  

נראה כי הוט מובייל מוקד מכירות זוכה בפרסום טוב מלקוחות אשר מגיע משירותי לקוחות קמעונאיים איכותיים. שיווק מפה לאוזן עשוי להתרחש רק כאשר לקוח מרגיש מאוד שבע רצון מהשירות שהוא מקבל. תארו לעצמכם שאתם צריכים להמתין בתור רבע שעה למוצר אחד מכיוון שהקופה הקמעונאית האיטית בחנות לא יכולה להתמודד עם יותר מדי הזמנות בו זמנית? האם הלקוח יגיד לחברים שלו – היי, נהניתי מאוד לקנות כאן, רבעה שעה טובה רק לעמוד בתור לחכות ולחכות. אכן 'שירות נהדר'. ובכן, ממש לא. זאת תהיה הפעם האחרונה שנראה אותו ולא יהיה אף אחד שקשור ללקוח המסוים הזה שיידע כמה טוב השירות בדרך כלל, אלא היום האיטי המסוים ההוא. באם תחליטו לקרוא למן ראשית דברינו ועד לתומם, תבינו עד כמה חשובה שימת לב לכל פרט שירות קטן יכול ליצור יותר חשיפה לחברה ולהגדיל את הפופולריות סביב המוצרים הקמעונאיים, המיתוג והשירותים שלה, ובכך הוט מובייל מוקד מכירות מצטיינת למדי.


האם הוט מובייל מוקד מכירות מעודדת את הלקוחות להישאר נאמנים?

אכן כן, הוט מובייל מעודדת את הלקוחות להישאר נאמנים – הרבה יותר זול לשמר לקוח ותיק מאשר לרכוש לקוח חדש. במובן זה, ככל שערך חייו של לקוח גבוה יותר – סך ההכנסות שחברת הוט מובייל יכולה לצפות מלקוח בודד לייצר במהלך מערכת היחסים שלו עם אותה חברה – כך הרווח לחברה גבוה יותר. בהשוואה, אולי, למאות מתחרים עם מוצרים ושירותים דומים, החברה הוט מובייל צריכה לעשות יותר מאשר להתענג על התכונות המרגשות של המוצרים שלה. באמצעות מתן שירות לקוחות פנטסטי, יש ביכולה לבדל את החברה ללקוחות שלה. נאמנות מושרשת באמון, ולקוחות יכולים לסמוך על בני אדם מהחיים האמתיים יותר מאשר ברעיונות ובערכים של מותג. בשל כך, באמצעות אינטראקציה עם צוות שירות הלקוחות של חברת הוט מובייל, לקוחות אלה יכולים לבנות, בתקווה, קשרים לכל החיים עם החברה.

הוט מובייל מוקד מכירות
הוט מובייל מוקד מכירות


האם מוקד המכירות של הוט מובייל מסוגל לייצר רווחים גבוהים יותר?

באופן מובהק נאמר, כי הוט מובייל מוקד מכירות  מסוגל לייצר רווחים גבוהים יותר – המשוואה היא ממש פשוטה – לקוחות מרוצים תמיד מובילים לרווחים גבוהים יותר. אך בעלי עסקים קמעונאיים רבים אינם מודעים לכך שזהו אחד היתרונות הטובים ביותר שהם יכולים לקבל בעת מתן שירות לקוחות מעולה. רווחים גבוהים יותר פירושם יותר כסף להשקעה מחדש בחברה, על מנת ליצור יותר ערך עבור הלקוח. דברים כמו למשל – בניית מערכת קופה טובה יותר עם פריסה ומהירות טובים יותר, מערכת המאפשרת לצוות הקמעונאי ליצור הזמנות ללא האינטרנט, או פשוט לספק יותר נקודות חינמיות, מה שיכול לגרום ללקוחות להיות מרוצים במיוחד.


האם הוט מובייל מטפחת צרכנים שממש מוכנים לשלם יותר בעקבות השירות הפנומנלי שלה?

בבירור, הוט מובייל מוקד מכירות  מטפחת צרכנים שממש מוכנים לשלם יותר בעקבות השירות לקוחות הפנומנלי שלה – בשיעור של שישים ושבעה אחוזים מהלקוחות ישלמו יותר כדי לקבל חווית שירות לקוחות טובה יותר. ברור ששירות לקוחות כה חשוב ללקוחות שהם ממש ישלמו יותר כדי ליצור אינטראקציה עם מותג שעושה זאת היטב. אלו סטטיסטיקות שממש לא ניתן להתעלם מהן. בעידן שבו חברות לומדות לתעדף שירות לקוחות, כל חברה שלא תעשה זאת תקרוס. לקוחות מושפעים אפילו מחוויה אחת; חוויה חיובית אחת יכולה להיות הגורם המכריע עבורם להיצמד למותג, בעוד שאחת שלילית יכולה לשלוח אותם לרוץ למתחרה.


האם המוקד מכירות של הוט מובייל מצליח ליצור שביעות רצון של הלקוחות?

מן הסתם, הוט מובייל מוקד מכירות  מצליח ליצור  שביעות רצון של הלקוחות – אם הלקוחות של חברת הוט מובייל שבעי רצון, גם השותפים העסקיים והמשקיעים שלה ישמחו, וזה גם מוביל לרווחים גבוהים יותר. אתם יכולים לזכות באמון המשקיעים ולהפיק את המרב מכל הזדמנות עסקית בת קיימא עם בסיס לקוחות חזק.


ובלי משוא פנים…

דגש על שירות לקוחות יכול להוביל לשיפור מורל העובדים – עובדים אשר להוטים לעזור יכולים לא רק לשפר את חווית הקנייה הכוללת ואת שביעות הרצון של הלקוחות, אלא גם להפחית את לחץ העבודה היומיומי שלהם. זה בסופו של דבר מעודד אותם לעבוד במקסימום יכולתם. זה אולי נראה קשה לעובדים להבין איך התהליך עובד בהתחלה, אבל לאחר מתן שירות לקוחות קמעונאי טוב ללא קשר לענף, זה בסופו של דבר יבנה מוטיבציה וגאווה לצוות, ובכך בא לידי ביטוי ייחודה של הוט מובייל מוקד מכירות.

הוט מובייל מוקד מכירות

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: