הוט מובייל מבצע

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

חבילת גלישה 150GB

  • חבילת גלישה 150GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 110 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
26
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G READY

  • חבילת גלישה 300GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 180 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
29
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G 750GB

  • חבילת גלישה 750GB
  • 5,000 דקות שיחה ו-5000 SMS
  • 500 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
54
90
לחודש בלבד!
  •  

הוט מובייל מבצע – בשבילכם ולמענכם. לפעמים ניתן לראות מבצעים המשלבים שני מוצרים שונים בחבילה אחת. ברם, האם ידעתם שזאת ממש אסטרטגיה שיווקית? מבצע זה הוא חבילת מוצרים. חבילה היא אסטרטגיה שיווקית המשלבת שני מוצרים שונים לחבילת קידום מכירות אחת. מבצעים מסומנים על פי רוב כעסקאות חבילה. עסקים קמעונאיים ברמה ארגונית משתמשים בדרך כלל בתוכנת קופה כדי לעקוב ולנהל את פרומו האגד הזה. קידום זה מתרחש לפעמים באירועים ספציפיים, כמו למשל – בסוף עונה, או לחלופין בחגים. ממש כדאי לכם להמשיך לקרוא את דברינו כיום, ונדון אודות אסטרטגיות שיווק כמו זאת שתעודד את הלקוחות לרכוש יותר מוצרים מאותו מותג. אז זה יגביר את המכירות של המוצרים שקודמו. במאמר זה, יתקיימו דיונים מעמיקים על חבילה, החל מיתרונות, וצורות של צרור מוצרים.


האם הוט מובייל מציעה מבצע בשביל לשפר את נפח המכירות?

בדיוק כמו כל חברה, הוט מובייל מבצע בשביל לשפר את נפח המכירות שלה – היקף המכירות הוא סך המוצר שנמכר בתקופה נתונה. חישובים אלו מצביעים על בריאות החברה באופן כללי ועל הביצועים הספציפיים של אסטרטגיות שיווק. מציאת מדד זה יעזור לה לקבוע את טכניקות המכירה היעילות ביותר ואת אנשי המכירות בעלי הביצועים הגבוהים ביותר. אם יש לכם מוצר שלא נמכר ודורש תקציב בגלל חוסר קידום. לפיכך, ניתן להתגבר על בעיה זאת באמצעות הכנסת המוצרים בחבילה אחת עם המוצרים הנמכרים ביותר של החברה, מה שבתורו עשוי לשפר מאוד את נפח המכירות של החברה ולעודד לקוחות לנסות דברים חדשים.

הוט מובייל מבצע
הוט מובייל מבצע


למה הוט מובייל מציעה מבצע ולא קופונים?

קופונים מסורתיים היו פופולריים כבר עשרות שנים, אך הם יכולים לגרום לחיכוכים רבים עבור לקוחות שצריכים לגזור אותם ולשמור אותם בארנק שלהם ולעתים קרובות שוכחים שיש להם אותם בעת השלמת רכישה, וזאת הסיבה שבגללה הוט מובייל מציעה מבצע ולא קופונים. מבצעים על החבילה או IRCs – קופונים ניתנים למימוש מידי מבטלים את החיכוך הזה על ידי הצבת המבצע ישירות על המוצר. אין צעדים נוספים לנקוט; פשוט על ידי רכישת המוצר, הלקוח יכול לנצל את המבצע.


האם המבצעים מועבר באופן ברור למדי?

אכן, הוט מובייל הנחות מועברים באופן ברור למדי, בעוד שהיא צריכה להבין את הקידום שלה בבירור, על מנת להזיז את העניינים. יצירה של גורם ה-וואו בעודה מושכת את קהל היעד שלה והעברת המעלות של המוצר שלה הוא המתכון להצלחה. הלקוחות של הוט מובייל צריכים להיות מסוגלים להבין את הדברים הבאים –

  1. איך המבצע יועיל להם.
  2. מה המוצר של חברת הוט מובייל.
  3. מה המבצע מציע.
  4. מה המוצר שלה עושה.


מה המבצע פצצה של הוט מובייל?

הוט מובייל מבצע הוא כלהלן – 2021 רדי 5G GB  200 TOTAL – כרטיס סים במשלוח ללא עלות עד לסף פתח דלת ביתכם, חודשיים ראשונים ללא כל חיוב בשירות של הוט מובייל סייבר, שלושת אלפים דקות שיחה ו MS במדינת ישראל, G READY 5 לגלישה בדור 5 תמורת עוד תשלום, מאה ושמונים דקות שיחה לעשרים ושבעה  יעדים ניידים או יעדים נייחים במרחבי העולם, בסך הכול – שלושים וחמישה ₪ פלוס תשעים אג"ח לחודש למנוי בן שנתיים.


האם הוט מובייל מבצע "יקנה" אתכם?

בוודאי שהמבצע של הוט מובייל מבצע יקנה אתכם, והוא כלעיל – 2021 רדי 5G GB  200 TOTAL – כרטיס סים במשלוח ללא עלות עד לסף פתח דלת ביתכם, חודשיים ראשונים ללא כל חיוב בשירות של HOT סייבר, שלושת אלפים דקות שיחה ו MS במדינת ישראל, G READY 5 לגלישה בדור 5 תמורת עוד תשלום, מאה דקות שיחה לחמישה עשר  יעדים ניידים או יעדים נייחים לרוסיה, בלעדי למצטרפים להוט מובייל דרך אתר האינטרנט, ללא דמי חיבור – בסך הכול – ארבעים וארבעה ₪ פלוס תשעים אג"ח לחודש למנוי בן שנתיים.


ובלי משוא פנים…

זה הכרחי לפקוח עין על האסטרטגיות של המתחרים, אבל הישענות עליהם כדי להנחות את כיוון המותג לעולם לא תבדיל אתכם זה מזה. למעשה, ההפך צריך לקרות. כאשר מדברים על הוט מובייל מבצע, אז צריך לשים לב למה שהמתחרים עושים, על מנת שיהיה אפשר לעשות אסטרטגיה של איך לעשות אפילו טוב יותר.

הוט מובייל מבצע

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: